Terug

Pakje terug naar afzender

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. L.

Naar: KuKirin

17/06/2023

Beste, ik bestelde een elektrische scooter via kukirin.com die ik direkt heb betaald.Alles verliep goed ( kreeg mail met verzendingsgegevens enz.) Tot ik enkele dagen later nog steeds geen pakket had ontvangen. Via de track and trace kwam ik te weten dat DPD zonder enige verklaarbare reden mijn pakje had teruggestuurd. Ik heb reeds enkele emails gestuurd naar de klantendienst van kukirin maar zonder enige respons. Op 13/06,14/06,15/06 EN 16/06 stuurde ik dagelijks een mail en geen enkele keer heb ik antwoord gekregen! Ik verwacht dat ik ofwel mijn scooter alsnog krijg ofwel dat jullie het volledige aankoopbedrag terugstorten.

Berichten (2)

KuKirin

Naar: M. L.

04/07/2023

We are not interested at the moment, thanks!Ref-Mid: BbmAmGC-W7qtb-AAAAAALfAQAKhAAATdRC59q6-support@kukirin-scooter.com

KuKirin

Naar: M. L.

04/07/2023

We are not interested at the moment, thanks!Ref-Mid: BbmAmGC-zt26Y-AAAAAADfAQAmhAAATThYzDn2-support@kukirin-scooter.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform