Terug

Pakje niet geleverd

Opgelost Openbaar

Hoofdkantoor Roompot Group B.V.

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Hoofdkantoor Roompot Group B.V.

06/01/2024

Beste ik bestelde een paar cadeaubonnen bij jullie (2x 250euro en 2x 100euro)om ze te sturen naar vrienden voor nieuwjaar maar daar zijn ze nooit toegekomen .De bestelling was van 22 december aangetekend .Er staat dat het de volgende dag ging verstuurd worden .Jullie vinden het niet en Post NL zegt dat we met jullie contact moeten opnemen .ik word van ene kant naar andere gestuurd .Heel slechte communicatie.En loopt steeds blok De situatie veranderd niet en pakketje is zoek en nog steeds niet geleverd ?

Berichten (1)

Hoofdkantoor Roompot Group B.V.

Naar: K. D.

09/01/2024

Beste heer, mevrouw,Bedankt voor de melding.Wij zien dat de zending op een sorteercentrum ligt in België.Er is nog geen nieuwe bezorgtijd/datum bekend.Onze Postkamer gaat contact opnemen met PostNL om de exacte status na te vragen van deze zending.Zodra wij meer informatie hebben, zullen wij dat aan u doorgeven.Het track-and-trace-nummer is: RI671688638NLWij vertrouwen er op u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groetMit freundlichen GrüßenKind regardsCordialement,ReginaFinanciële servicePostbus 6, 4460 AA Goes0031-88-145-0480fs@roompot.nlWat je bestemming ook is, je vindt het bij Roompot.--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D0Y035JD0.!500Jv0BdyMC:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform