Geachte ,
Ik wens hierbij een officiële klacht in te dienen tegen Megekko wegens het niet leveren van mijn bestelling en het weigeren van een passende oplossing.
Op 30 december 2024 werd mijn bestelling (ordernummer ME301224000110) door Megekko verzonden via PostNL. Volgens de track & trace informatie zou het pakket op 31 december 2024 geleverd zijn. Echter, ik heb dit pakket nooit ontvangen. Ik heb contact opgenomen met mijn buren, maar ook zij hebben niets ontvangen.
Bij PostNL is een afleverbewijs opgevraagd, waarop een handtekening staat die niet van mij is. Ik heb dit bewijs ook aan Megekko bezorgd. Daarnaast heb ik via Klarna (de betaalprovider) een melding gemaakt van het niet ontvangen pakket, maar hierop kwam geen directe reactie. Hierdoor heb ik op een later moment rechtstreeks contact opgenomen met Megekko.
De klantenservice van Megekko heeft laten weten dat er geen onderzoek meer mogelijk is, omdat de melding te laat zou zijn gemaakt. Dit vind ik onterecht, aangezien ik wel degelijk tijdig via Klarna heb gehandeld. Bovendien ben ik als consument niet verantwoordelijk voor de aflevering van het pakket – dit is de verantwoordelijkheid van de verkoper en de transporteur.
Ik wens dat Megekko alsnog een passende oplossing biedt, hetzij door een terugbetaling van het volledige bedrag.
Ik verzoek Test-Aankoop om deze zaak te onderzoeken en mij bij te staan in het verkrijgen van mijn recht als consument.
Met vriendelijke groet,Thomas