Geachte mevrouw/heer,
Op 24 juni 2023 kocht ik een pagino tafel in uw winkel en betaalde ik er €2648,5 voor.
Na een jaar vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, de tafel buigt door. Hierdoor ontstaat aanslag op de tafel.
Op 18 juli mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen.
Mijn verzoek is afgewezen omdat deze binnen jullie ‘normen’ van afwijking valt. Blijkt dat dit ook een gekend probleem is bij deze tafel. Echter werd deze informatie nooit aan ons bezorgd bij de aankoop van het product.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 14 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Florence Deconinck