Geachte heer/mevrouw,Ik schrijf u naar aanleiding van een recente transactie met betrekking tot mijn bankrekening bij BNP Fortis.Ik heb een betaling gedaan aan Versio met referentie 2403200930462085 en het bedrag van €231,00 via de door u verstrekte instructies op de website van Versio, met behulp van een QR-code. Dit werd uitgevoerd op 20/03/2024, zoals gedocumenteerd in het betalingsoverzicht dat ik van mijn bank heb ontvangen.Echter, tot mijn verbazing en frustratie heb ik gisteren 24 april 2024 vernomen, dat Mollie, geen idee wie dit is, maar blijkbaar is het een betalingsplatform dat door Versio wordt gebruikt, de overschrijving heeft geweigerd. Ik ben verbaasd dat ik pas op 24/04/2024, na meerdere verzoeken van mijn kant en na het erkennen van technische problemen aan uw zijde, op de hoogte ben gesteld van deze weigering.Ik heb contact opgenomen met mijn bank, BNP Fortis, om meer duidelijkheid te krijgen over deze kwestie. Zij hebben bevestigd dat er geen enkele terug betaling van €231,00 is gevonden, noch is er sprake van een weigering van deze betaling. Het lijkt er dus op dat het bedrag ergens tussen de transactie van mijn bank en de ontvangende bank van Versio is verdwenen.Ik wil graag weten waarom deze betaling is geweigerd door Mollie, aangezien ik geen enkele bevestiging hiervan heb ontvangen. Daarnaast wil ik graag weten waarom ik pas na zo'n lange tijd op de hoogte ben gesteld van deze weigering, terwijl mijn bank aangeeft dat de transactie met succes is uitgevoerd.Als klant voel ik me nu in de steek gelaten en ben ik bezorgd over de integriteit van mijn transactie. Ik voel me bedrogen en opgelicht door versio.Ik verzoek u dringend om deze kwestie grondig te onderzoeken en mij een bevredigend antwoord te geven alsook jullie verantwoordlijkheid in deze zaak te nemen.Indien er geen passende oplossing wordt geboden, noch commercieel, zal ik genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen, waaronder het inschakelen van de fraudeafdeling van mijn bank. Zij wachten op mijn instructies om dit te starten.Alsook dit voor te leggen aan de juridische en advocatenafdelen van testaankoop, in cc, waar ik lid van ben.Ik kijk uit naar uw spoedige reactie en een bevredigende oplossing voor dit probleem.Ik krijg ook zojuist het volgende mee via mail.Gelieve dit op te schorten zolang de zaak lopende is en er meer duidelijkheid is aub?Uw online portemonnee saldo is negatief, uw saldo is: -230.63 EUR.Dit is dag 20 dat uw saldo negatief is. Let er op dat uw saldo een volledig uur positief moet zijn voordat de 30e dag is aangebroken.Met vriendelijke groeten,Patrice DE COSTER Klant Referentie : 109373Extra Info :Er werd al ongeveer 26 keer gecommuniceerd via mail en de gevraagde info bezorgd maar zonder succesBETALINGS INFOOverschrijving naar Versio : NL71INGB0004736998Overschrijving van : • BE03 0012 0534 9884 • 4871 0403 2162 4151 (Bankkaart waarmee betaling werd gedaan) • Patrice DE COSTER (Kaarthouder)Betaling gedaan met bankreferentie : 2403200930462085Betaling bedrag : 231€Datum van overschrijving : 20/03/20024Info Versio (www.versio.nl)Aan:?c-c.tennisacademy@hotmail.com?Di 9/04/2024 13:56Beste Patrice,Bedankt voor je bericht.Je hebt een betaling gedaan die nog niet is verwerkt, ik kijk graag met je mee.Wegens een technisch probleem met onze bankrekening, ervaren we momenteel een kleine vertraging in de verwerking van betalingen. We verzoeken je vriendelijk om nog even geduld te hebben. De betaling zal echter binnen 10 werkdagen alsnog worden verwerkt. Zodra dit is afgerond, ontvang je een bevestiging. Onze excuses voor het ongemak.In de tussentijd heb ik je 20 dagen betaaluitstel gegeven om zo de verwerking hiervan voldoende tijd te geven. Helaas kan ik niet de automatische herinnering berichten tegenhouden. Maar deze mag je dan ook negeren.Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd en wens ik je nog een fijne dinsdag toe. Als je nog meer vragen hebt, aarzel dan niet om ze te stellen. Ik sta klaar om je verder te helpen en te ondersteunen waar mogelijk.Met vriendelijke groet,SabrinaKlantenservice Versio