Donderdag 4 januari ben in het filiaal in peer geweest. Ik heb hier toen de boxspring Charline (artikelnr A900058127) aangekocht. Er is toen door de verkoopster die mij heeft geholpen tegen mij en mijn moeder gezegd dat het product tussen de 8 en 10 weken bij mij geleverd zou worden. Dus hieruit concludeerden wij dat het bed tussen donderdag de 1ste maart en donderdag de 15de maart bij mij geleverd zou worden, aangezien dat 8 tot 10 weken later was. Nadat ik op dinsdag 13 maart nog niets van meevita gehoord had, heb ik hun website geraadpleegd en een e-mail gestuurd. Hier kreeg ik de volgende dag reactie op dat mijn bed pas eind maart uit productie kwam en dan zo snel mogelijk bij mij geleverd zou worden. Hierop heb ik gebeld en kreeg ik de melding dat er 'levering circa week 12' op mijn formulier stond. Dus de volgende week, terwijl dit niet zo aan mij gemeld is in de winkel toen ik mijn aankoop ging doen. Er werd mij tijdens mijn telefoontje ook nog verteld dat mijn bed inderdaad in week 13 dus pas uit productie kwam en geleverd werd in de winkel en er dan diezelfde week ook contact met mij opgenomen ging worden voor een leverdatum af te spreken. Hierbij zou ik dan uiterlijk 2 weken na de levertijd die op mijn bon staat mijn bed dan ook ontvangen, wat de verkoopster benadrukte als niet ver over de levertermijn. Hier was ik het eigenlijk al niet mee eens, maar heb er uiteindelijk toch maar in toegestemd. Nu belde ik vrijdag 30 maart opnieuw, omdat het ondertussen week 13 was en ik nog steeds geen contact had gehad om een leverdatum af te spreken en toen werd er mij verteld dat mijn bed pas de week erop vrijdag in het filiaal geleverd wordt dus week 14 en er dan pas contact met mij opgenomen kan worden voor een leverdatum. Dus deze gaat dan ten snelste pas zijn in week 15 of misschien zelfs 16, omdat het dan paasvakantie is en ik in een buitenschoolse opvang werk en wij het in de vakanties het drukst hebben.Dit wil zeggen dat de levertijd dus overschreden wordt met 3 of zelfs 4 weken en dit vind ik niet meer binnen de normen, daarbij werd er ook nog door verschillende verkoopsters in de winkel tegen mij gelogen over de leveringstermijn.Dit was mijn eerste keer in hun winkel en mijn eerste aankoop en ik vind de service echt ondermaats. Het ergste vind ik dan nog dat er enkel een sorry vanuit de verkoopsters word aangeboden en niet eens een compensatie voor mijn lange wachten en moeite die ik heb moeten doen.