Terug

Overeengekomen terugbetaling wordt niet uitgevoerd

Opgelost Openbaar

CC Bridal

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. G.

Naar: CC Bridal

09/04/2022

Beste,Op 31/01/2022 werd door een van jullie medewerkers een terugbetaling goedgekeurd van een kledingstuk dat stuk is gearriveerd in het postkantoor. Aanvankelijk zou het kledingstuk aanwezig moeten geweest zijn op de laatste pasafspraak volgens de info die we hadden gekregen van de mederwerker. Deze was de accessoires vergeten (een week voor het trouwfeest) en ging deze verzenden met bpost. Op de laatste pasafspraak hebben wij niet de kans gehad om de staat van de accessoires te controleren alvorens ze werden opgestuurd met de post.Bij het openen van het pakket bleek dat het jasje met veiligheidsspelden werd hersteld.Zoals vermeld werd op 31/01/2022 overeengekomen om 25% van het aankoopbedrag terug te betalen. De terugbetaling werd tot op heden na meerdere reminders, zowel per mail als telefonisch (meer dan twee maanden na datum) nog niet in order gebracht. Het excuus dat we ontvingen van de medewerker is dat ze druk bezig geweest zijn met een renovatie en dan het in de week van 4 april zeker zou worden terugbetaald. Ons geduld is nu op en we willen dat dit zo snel mogelijk in orde wordt gebracht.Met vriendelijke groeten,Ingeborg Gezel

Berichten (2)

CC Bridal

Naar: I. G.

09/04/2022

Dag Ingeborg, Bedankt voor uw bericht. Uit nazicht blijkt dat er inderdaad een terugbetaling werd goedgekeurd van 25% op het aankoopbedrag. Inmiddels werd de terugbetaling ter waarde van Eur14,98 zoals beloofd uitgevoerd in de week van 4 april 2022. Het kan 2 tot 3 werkdagen duren tot het bedrag op uw rekening verschijnt.Gelieve hier nog even geduldig op te wachten. Met vriendelijke groeten, Team CC Bridal Op 9 apr. 2022, om 14:11 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:

I. G.

Naar: CC Bridal

09/04/2022

Beste,Bedankt. We zullen het zeker in het oog houden.Als je als klant al twee maand op je terugbetaling aan het wachten bent, dan verwacht ik ook dat dit na meerdere rappels als prioriteit behandeld wordt. Als de terugbetaling op maandag 4/04 of dinsdag 5/04 werd uitgevoerd had deze zeker nog deze week op de rekening gestaan en had ik geen klacht moeten indienen omdat een belofte opnieuw niet werd nagekomen. Kort samengevat vind ik dat we reeds lang genoeg geduldig en beleefd hebben afgewacht.Met vriendelijke groeten,Ingeborg Gezel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform