Terug

Overdreven Factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: CEVECOM

15/01/2019

De technieker van CEVECOM kwam met de zaakvoerder kijken voor een probleem met de Vaillant gasketel. We hadden verwarming maar geen warm water. Na wat zoeken vervangen ze een stukje van -volgens de technicus zélf- 15 euro (wat achteraf niet kapot bleek). Toen dat niet werkte begonnen ze over een nieuwe printplaat en de dag nadien hebben ze zelfs een offerte gemaakt voor een nieuwe ketel. Dit bezoek duurde ongeveer 45 minuten.Na een uurtje surfen op internet vond ik zelf (als niet technicus) dat het probleem gewoonlijk aan het motortje van de drieweg klep ligt. Dat opengedraaid en het proper gemaakt en de ketel werkt weer perfect.Nu sturen ze voor het vervangen van de wtc voeler (15 euro), en het huisbezoek van 45 min. een factuur van 82 euro. Veel geld voor een niet - reparatie!! De factuur van CEVECOM vermeldde enkel het vervangen stukje, zonder stukprijs en reparatie gasketel - die ze dus niet eens gerepareerd hebben. Het uurloon stond niet op de factuur vermeld.Toen ik de eigenaar over dit bedrag, dat mij aan de hoge kant leek, belde begon hij zich dadelijk kwaad te maken, te roepen en bedreigde hij me. (.. Kijk maar eens wat er gebeurt als ge niet betaalt..). Nochtans heb ik nooit gezegd niet te willen betalen.. Volgens mij had een ervaren Vaillant technieker de voor de hand liggende oplossing moeten vinden.. ik bedoel maar, als ik als niet technieker het al vind op internet ) Dit kostte mij bijna een nieuwe gasketel als ik naar hun had geluisterd..Hun factuur was schimmig (zonder kostprijs onderdeel en zonder uurprijs). En voor wat ze gedaan hebben, overdreven. Het bedrijf bevindt zich op amper 5 km dus aan dure verplaatsingskosten kan het toch ook niet liggen...

Berichten (1)

A. C.

Naar: CEVECOM

30/01/2019

Meneer Bosmans van Cevecom te Oudsbergen (Meeuwen-Gruitrode) U hebt nog steeds niet gereageerd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform