Terug

overdracht pensioensparen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. P.

Naar: Keytrade Bank

29/01/2018

BesteZowel ik (Wim Poels) als mijn vriendin Natalie Brarens deden pensioensparen bij Rabobank. Op een gegeven moment werden onze pensioenspaarfondsen overgezet naar Keytrade Bank omdat Rabobank besliste om geen pensioensparen meer aan te bieden. Nu proberen wij beide onze pensioenspaarfondsen van Keytrade Bank over te zetten naar Axa bank.Nu blijkt dat Keytrade Bank hier 60 euro voor vraagt. Per overstap maar liefst!En dit dan nog wel voor een transactie waarvoor wij helemaal niet gekozen hebben!Wij waren helemaal niet van plan om ons pensioensparen bij Rabobank stop te zetten!

Berichten (3)

Keytrade Bank

Naar: W. P.

30/01/2018

Goeiendag,Wij hebben het nodige gedaan.De procedure gaat door.Hoogachtend,Philippe Prins Van WesorpeKeytrade Bank, Belgian branch of Ark?a Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Boulevard du SouverainB-1170 BrusselDisclaimer: This e-mail and any attachments thereto may contain confidential information which is intended for the sole useof the recipient(s) named above.Any use of the information contained herein (including, but not limited to, total or partial reproduction, communicationor distribution in any form) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited.If you have received this e-mail in error, please notify the sender immediately and delete the material from any computer.For more info please visit s:www.keytradebank.be/en/about-security/---------------------------- Disclaimer: This e-mail and any attachments thereto may contain confidential information which is intended for the sole use of the natural person(s) to whom the information relates named above.Any use of the information contained herein (including, but not limited to, total or partial reproduction, communication or distribution in any form) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited.If you have received this e-mail in error, please notify the sender immediately and delete the material from any computer.For more info please visit s:www.keytradebank.be/en/about-security/

W. P.

Naar: Keytrade Bank

23/02/2018

BesteNog steeds geen melding ontvangen van Axa dat de overgang is afgerond.Gelieve dringend na te kijken aub! Dit zowel voor mij (Wim Poels) als voor mijn vriendin Natalie Brarens.MvgWim Poels

Keytrade Bank

Naar: W. P.

22/03/2018

Geachte Heer,Wij hebben de bevestiging gekregen van onze depositaris dat uw eigen positie naar Axa vertrokken is.Wat Mevrouw Brarens berteft is de opartie nog aan de gang.Hoogachtend,Philippe Prins Van WesorpeKeytrade Bank, Belgian branch of Ark?a Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Boulevard du SouverainB-1170 BrusselDisclaimer: This e-mail and any attachments thereto may contain confidential information which is intended for the sole useof the recipient(s) named above.Any use of the information contained herein (including, but not limited to, total or partial reproduction, communicationor distribution in any form) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited.If you have received this e-mail in error, please notify the sender immediately and delete the material from any computer.For more info please visit s:www.keytradebank.be/en/about-security/---------------------------- Disclaimer: This e-mail and any attachments thereto may contain confidential information which is intended for the sole use of the natural person(s) to whom the information relates named above.Any use of the information contained herein (including, but not limited to, total or partial reproduction, communication or distribution in any form) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited.If you have received this e-mail in error, please notify the sender immediately and delete the material from any computer.For more info please visit s:www.keytradebank.be/en/about-security/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform