Terug

overdracht meter aan nieuwe huurder

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. G.

Naar: Vivaqua

20/06/2022

Sinds oktober vorig jaar hebben we ettelijke aanvragen gedaan om de watermeter over te dragen aan een nieuwe huurder.Laatste aanvraag dateert van 12 mei

Berichten (13)

Vivaqua

Naar: D. G.

24/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

D. G.

Naar: Vivaqua

24/06/2022

Ik weet niet waar u die 4 woongelegenheden haalt ? Er is een watermeter voor het huis vooraan waarvoor ik altijd zelf de factuur betaal en er is een watermeter voor achterliggende werkplaats waar de factuur altijd betaald werd door een vennootschap. Vandaag is dat een andere vennootschap dan een jaar geleden maar verder is niets anders veranderd.

Vivaqua

Naar: D. G.

29/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

D. G.

Naar: Vivaqua

30/06/2022

Goedemiddag,ik ben net ter plaatse geweest en heb foto's gemaakt van de installatie: zie PDF in bijlage.Ik voeg tevens een factuur toe van elke installatie.De meter 1966351 is dus wel degelijk de meter van het atelier zoals ingevuld op het formulier. En ik heb geen weet van 4 woongelegenheden ???

Vivaqua

Naar: D. G.

30/06/2022

96 T.a.v. Test Aankoop aangaande de referentie CPTBE01546202-22. Beste, We hebben de return van de heer Gillis op 30/06/2022 goed ontvangen, waarvoor dank. Om het probleem zo spoedig mogelijk te kunnen verhelpen, hebben we de heer Gillis telefonisch gecontacteerd om een afspraak te regelen voor een bezoek van onze controleur. Deze afspraak hebben we voorzien op 05/07/2022 in de namiddag met als doel om enerzijds de correcte bestemming van de meters na te gaan zodat we alsnog de nieuwe huurder correct kunnen inschrijven en anderzijds het aantal wooneenheden van het gebouw vooraan te controleren. We hopen u hiermee alvast voldoende geïnformeerd te hebben.  Hebt u vragen? Neem dan contact met ons op. Met vriendelijk groeten,De Klantendienst. VIVAQUA CV - Openbare operator Keizerinlaan 17-191000 - Brussel facebook linkedin contact@vivaqua.be02 518 88 10 tussen 9u00 en 15u00 www.vivaqua.bePRIVACY BELEID

D. G.

Naar: Vivaqua

27/07/2022

M.Op 5 juli, 3 weken geleden dus, zijn jullie langsgeweest om de nodige vaststellingen te doen.Ik heb geen reactie meer ontvangen.Is dit dossier nu in orde en kan de meter overgedragen worden ?

D. G.

Naar: Vivaqua

14/08/2022

Ik mocht nog geen antwoord nav het bezoek van de technieker op 5 juli of mijn mail van 27 juli ll.De meteroverdracht werd voor het eerst in oktober 2021 aangevraagd dus het mag nu wel gaan gebeuren.

Vivaqua

Naar: D. G.

22/08/2022

96 T.a.v. Test Aankoop aangaande de referentie CPTBE01546202-22.  Beste, Wij hebben de aanvraag van Dhr Gillis van 14/08/2022 goed ontvangen. Onze agent is effectief ter plaatste geweest op 5/7/2022 en heeft een inversie van de meters 1966351 en 1526804 kunnen vaststellen. Tot onze spijt moeten we u meedelen dat dit element uw dossier blokkeert.  Onze teams en externe adviseurs doen hun best om de technische problemen waar we nog altijd mee kampen zo snel mogelijk op te lossen.Eens we de inversie van de meters kunnen behandelen zal ook het verhuisdocument worden behandeld.Onze oprechte excuses voor het ongemak en wij danken u voor uw begrip.  Met vriendelijk groeten, De Klantendienst. VIVAQUA CV - Openbare operator Keizerinlaan 17-191000 - Brussel facebook linkedin contact@vivaqua.be02 518 88 10 tussen 9u00 en 15u00 www.vivaqua.bePRIVACY BELEID

D. G.

Naar: Vivaqua

22/08/2022

Ik kan nog weinig begrip opbrengen bij een dossier dat sinds oktober 2021 aansleept.Vivaqua heeft een fout gemaakt bij de inversie van de meters en ik acht het niet meer dan normaal dat Vivaqua PER KERENDE een oplossing biedt.Misschien kan het inschakelen van een advokaat via test-aankoop soelaas bieden ?

D. G.

Naar: Vivaqua

07/09/2022

Wanneer mag ik de afrekening verwachten ?Binnekort moet ik de provisie verrekenen aan de huurder maar ik heb geen idee hoeveel waterverbruik er geweest is.

D. G.

Naar: Vivaqua

15/09/2022

Ik mocht geen antwoord op mijn mail van 22 augustus noch op mijn mail van 7 september ll.

D. G.

Naar: Vivaqua

26/09/2022

Ik mocht geen antwoord op mijn mails van 22 augustus, 7 september en van 15 september ll.

Vivaqua

Naar: D. G.

28/09/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform