Terug

Orders worden niet geleverd, met vage antwoorden naar de klanten toe.

Opgelost Openbaar

Waterdrop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: Waterdrop

27/03/2023

Beste,Ik bestelde voor het eerst bij Waterdrop.Levertijden zijn eerst tussen 5 en 10 werkdagen. Geen probleem. Daarna is er plots een technisch probleem waarbij het 1 tot 2 weken kan duren (rara, dat ZIJN 5 tot 10 werkdagen).Na meerdere mails te hebben verstuurd met de vraag naar informatie blijft het uiterst vaag. Er komt geen specifiek antwoord op mijn vraag. Na nu reeds 3 weken te wachten op een reeds betaald pakket, staat op de website dat verzenden naar België NIET mogelijk is. Zonder enige update naar de mensen die nog op hun pakket wachten. Nu is de maat vol en stuur ik een mail met de vraag voor een volle terugbetaling en annulatie van het order. Nogmaals krijg ik hier een uiterst vaag antwoord op en met de vraag voor een terugbetaling wordt zelfs geen rekening gehouden.En aan de commentaren op Facebook te zien, ben ik zeker niet de enigste.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform