Geachte mijnheer/mevrouwIk bestelde op 21/08 2 consumptiegoederen bij eerder vermeld bedrijf. Diezelfde dag ontving ik een verzenbevestiging. Echter op 25/08 had ik nog niets ontvangen en vroeg ik het bedrijf of dit kon nagekeken worden. Diezelfde dag (25/08) ontving ik van hen antwoord waarin zij stelden dat, gezien ik voor een verzending zonder track & tracecode, ik geen recht heb op een refund en zij het pakket nog opnieuw kunnen sturen nog kunnen volgen.Ik heb vervolgens diezelfde dag geantwoord dat ik hiervoor een oplossing wil aangeboden krijgen, maar mocht geen antwoord meer ontvangen.Een week later (01/09) heb ik hen nogmaals aangeschreven met de melding dat ik een betalende klant ben die waar wilt voor zijn geld maar mocht tot op heden geen reactie meer ontvangen.Ik wordt hier dus overduidelijk genegeerd en wens graag jullie hulp in te schakelen om het bedrijf te doen overgaan tot het naleven van hun tegenprestatie.Alvast bedankt.Met vriendelijke groet Nick Ceulemans