Terug

opzettelijke vernieligen na wasbeurt

Closed Openbaar

Wasserij Gomoli

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Wasserij Gomoli

09/02/2016

Op maandag 25 januari 2016 heb ik, Kevin Vriens de hoes van onze bedtopper binnen gebracht bij wasserij Gomoli, gelegen te 2180 Ekeren aan de Leugenberg 132 met het oog op een grondige reiniging nadat mijn huisdier deze had bevuild. De hoes werd bij wasserij Gomoli op mijn naam gedeponeerd voor een wasbeurt met ordernummer 3487. Wanneerik op donderdag 28 januari 2015 de hoes laat afhalen en deze vervolgens opnieuw rond de mousse wil bevestigen merk ik dat deze bedhoes gekrompen is, er is namelijk een verschil van +- 10centimeter tussen de mouse en de bedtopper. Ik heb hierop onmiddellijk telefonisch contact opgenomen met de wasserij met de vraag hoe deze mismeestering gebeurd was. Behalve vaag geformuleerde excuses waarin alle verantwoordelijkheid werd afgewezen mocht na lang aandringen mijn hoes terugbrengen met de formele belofte “dat ze er eens naar zouden kijken”. Ik heb hierop onmiddellijk mijn hoes opnieuw binnen gebracht. De zaakvoerster maakte mij op een zeer arrogante manier duidelijk het haar fout niet was en dat het onmogelijk was dat de hoes niet meer zou passen. Ik heb de dame in kwestie duidelijk medegedeeld dat het toch niet de bedoeling kan zijn dat het reinigingsproces in een definitieve beschadiging van de hoes in kwestie resulteert en dat de verantwoordelijkheid hiervoor integraal bij haar lag. De dame repliceerde tot mijn verbazing dat kwestieuze hoes eigenlijk in zijn geheel gewassen had moeten worden bij een speciaal bedrijf, wat mij de terechte opmerking ontlokte dat zij dat dan op voorhand had moeten mededelen en niet nadat het kwaad was geschied.De dame stelde voor om de hoes opnieuw te stomen zodat zij zou uitrekken en dientengevolge terug zou passen. Nog geen uur later belde zij dat de klus geklaard was en alles opnieuw paste. Als ik uiteindelijk op maandag 1 februari ’2016 mijn topper terug ben gaan halen vroeg ik aan de dame in kwestie hoe zij dit nu plotseling zo snel voor elkaar had gekregen? Zij antwoordde letterlijk “ samen met ons vader door te trekken en sleuren hierbij heb ik wel uw ritsluiting beschadigd maar die heb ik netjes vastgenaaid”. Hierop keerde zij haar rug naar mij en liet me staan.Wanneer ik thuis de topper terug op bed leg merk ik dat deze +-10 centimeter korter is geworden, en niet meer recht is maar eerder een banaanvorm. Als ik de hoes opnieuw openmaak stel ik vast dat er gewoon een stuk van de mousse is geknipt! Niet recht maar schuin !Ik ben hierop onmiddellijk terug gereden en heb ik aan de baliemedewerkster mijn verhaal gedaan waarop zij de zaakvoerster wou gaan halen. Niet veel later kwam de baliemedewerkster terug en vertelde ze mij dat de bazin niet wilde niet komen omdat ze mij niets te vertellen had.Hierop ben ik blijven aandringen en is uiteindelijk de broer van de zaakvoerster gaan ten tonele verschenen. Toen ik hem mededeelde dat van mijn topper een stuk was afgeknipt en ik hier absoluut niet mee opgezet was, heeft hij gevraagd om de zaak te verlaten, wat ik heb gedaan.Ik heb onmiddellijk de politie gebeld die de zaakvoerster verzocht om de nodige uitleg te verstrekken. Deze gaf uiteindelijk toe dat ze inderdaad een stuk van de topper had geknipt omdat hij anders niet meer paste, maar toch stelde ze – uiteraard onterecht – dat hij niet gekrompen was.Op mijn vraag hoe ze dit wou oplossen, antwoorde ze resoluut ‘’ niet”. Mijn suggestie om dit aan te geven aan haar verzekering werd weggehoond en ze bleef benadrukken dat ze niets verkeerd had gedaan.Wij hebben het bed gekocht in 2012. De bedtopper is amper 4jaar oud en kostte maar liefst 410 euro. Door de verkeerde manipulatie van wasserij Gomoli is deze blijvend beschadigd en onbruikbaar.Vermits mijn aandringen om hier een verzekeringskwestie van te maken op niets uitdraaide kondigde ik aan naar de Vrederechter te stappen wat geen enkele indruk op de zaakvoerster maakte. Hierop heb ik samen met de politie de zaak verlaten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform