Beste, we bestelden ons nieuw salon, 3 aparte zetels, bij Budget Meubelen te Hulshout. We hadden samen met de verkoper/bazin van het bedrijf de zetel bekeken en uitgekozen. Op dit moment vond het opzettelijk/verstopt bedrog plaats. De verkoopster nam de papieren van de zetel erbij en liet ons deze ondertekenen, het bedrog is dat ze de papieren van een andere gelijkaardige en goedkopere zetel erbij nam en liet tekenen voor de prijs van die papieren. Dus ipv de papieren van onze verkozen zetels te nemen en te laten tekenen, smeerde ze ons een ander contract aan met dezelfde aantal zetels, maar een ander model met een lagere prijs. Die lagere prijs gaf zij eerst als verkoopprijs van onze zetels, zonder ons medeweten natuurlijk. Naar mijn weten is het onderling verwisselen van contracten, niet legaal. Zeker niet omdat er op de papieren geen enkele beschrijving van de zetel zelf staat. Enkel Bergen 3 zit, maar als je de zetels in de winkel geen benaming geeft of ze snel verandert, is dit nogal snel gelogen en gemakkelijk verdient. Zelf wil het bedrijf niks ondernemen om hun fout recht te zetten enkel ons laten bij betalen voor het salon wij kozen, dus 500 euro extra, waarna ze nog willen zakken tot 250 euro extra, maar nu niks meer willen weten van ons. De oplossing is om ons te voorzien van het salon wij gekozen hebben aan de prijs op het papier, dus niet de meer prijs of zeker te voorzien van een schadevergoeding. Zomaar ons in het zak zetten en andere papieren laten tekenen zonder duidelijke beschrijving van een artikelnummer of foto of aanwijzing. Op de papieren zou een duidelijke beschrijving moeten staan van de zetel en niet zomaar een benaming zonder een artikelnummer of dergelijke, waardoor wij ook niet kunnen nakijken of het de juiste zetel is. Laat dit een waarschuwing zijn naar Budget Meubelen en andere klanten om er zeer hard op te letten wat zij uitspoken. Wij hopen op een degelijke oplossing, want het is hun fout en niet onze. De klant dan afstraffen voor je eigen fouten is geen oplossing.