Terug

Opzettelijk achterhouden van informatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. A.

Naar: BNP Paribas Fortis

27/08/2025

BNP Paribas deelt de nieuwe intresten van haar Hello Bank nooit spontaan mee. Niet in de app, niet via email. Ze meldt enkel 'ter info' de bestaande rentes bij elk uittreksel i.v.m. interestuitkeringen. Je moet dus actief gaan zoeken om te weten wat je huidige rente is, daarmee weet je dan nog niet wanneer die veranderd is. Daarmee houdt BNP Paribas opzettelijk haar renteverlagingen zo geheim mogelijk ten einde haar klanten maximaal te misleiden. Mensen denken uiteraard dat geen mededeling = geen verandering. Bijzonder klantonvriendelijke bank (met uiteraard ook een van de laagste intrestvoeten).

Bemiddeling door Testaankoop 14 september 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform