Terug

Opzegging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Annulering

Klacht

P. P.

Naar: PARSHIP

23/09/2024

Ik was in 2023 aangemeld op Parship met oud email adres. Ik heb in 2024 mail verstuurd naar klantenservice@parship.be om mijn abonnement stop te zetten en met de vermelding van mijn nieuw email adres. Ik kreeg een gedeelte terugstorting terug. Alles was ok, parshipcode en service wachtwoord doorgegeven. Na een paar maanden kreeg ik terug een bedrag op mijn rekening van Parship die ik geweigerd heb. Nu krijg ik per post van Call2collect een aanmaning met vermelding dat ze verscheidene mails gestuurd hebben (naar oud email adres) en mits ik daar niet op heb gereageerd (logisch) krijg ik een aamaning met terug een bedrag van 80,04 € ? Ik kan niet meer op Parship inloggen, wat normaal is maar ik weet niet wat er is foutgelopen.

Bemiddeling door Testaankoop 23 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform