Terug

Opzegging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Enjoyy

03/12/2018

Ik werd op 29/11/17 op straat aangesproken of ik geinteresseerd was in enjoyy pas. Ik was eerst geinteresseerd maar thuis aangekomen wou ik niet meer. Ik stuurde een email naar Enjoyy om mijn abonnement op te zeggen. Ik heb sinds de dag van mijn inschrijving een bedenktijd van 14 dagen waar ik kostenloos mijn abonnement kan annuleren. Enjoyy antwoordde op 3/12/18 dat mijn opzegging mogelijk is en dat ik hun de kaart en vouchers dat ik de dag van de inschrijving had gekregen moet terug versturen naar binnen de 14 dagen. Het adres dat ze me hebben gegeven om het briefje te Versturen klopte ook niet, dat adres was namelijk de bpost adres van Antwerpen (Quellinstraat 8) . Diezelfde dag krijg ik nog een email van hun maar dit keer met een facture waar ik gedwongen word om het bedrag van 39,95€ te betalen binnen de 7 dagen omdat de ‘automatisch incasso mislukt is’: ze zijn niet instaat om het termijnbedrag automatisch te incasseren.Ik heb enjoyykaart nooit gebruikt.Ik heb hun een email gestuurd maar ik krijg geen antwoord.

Berichten (3)

A. C.

Naar: Enjoyy

03/12/2018

Bewijsfoto

A. C.

Naar: Enjoyy

04/12/2018

En bedoelde 29/1/18

A. C.

Naar: Enjoyy

04/12/2018

29/11/18


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform