AanHermes Telecom (Belgium) BVBANoorderlaan 147 bus 222030 Antwerpen BelgiumBeste, ik kreeg op 13 juli om 00:31 uur van u een aanmaning tot betalen van een factuur met nr 2022-00007830.Op mijn account staat er duidelijk dat er geen achterstallige facturen zijn.Om 13:38u diezelfde dag neem ik via de chat kontakt op en krijg als antwoord dat er hallo, om 00:39 vanmorgen een herinnering ( overdue 12/07/2022) ontvangen voor 386/2022-00007830. Ingelogd op mijn account: geen proformas gevonden. What do I do?13:38chat_bubbleOp dit moment is er geen medewerker beschikbaar die je direct te woord kan staan. Laat je e-mailadres achter en wij zullen op je bericht terugkomen.patrickbricmont68@gmail.comHallo, sluit nu vooral mijn telefoon niet af onder voorwendsel dat ik niet zou betalen!15:41Hallo, is er nog iemand op kantoor of zijn jullie allemaal met vakantie?15:0523/07/22 nog steeds geen antwoord/actie. meer dan 10 dagen zonder bericht, mail, telefoon van uw kant.17:0928 juli... Hoe maakt u het?17:05OK, we zijn vandaag 15 augustus... Nog steeds niemand beschikbaar op kantoor, ga ik ervan uit dat jullie mij kwijt willen. Ik klop nu aan bij TestAankoop want ik wil dit telefoonnummer absoluut behouden. Groetjes20:22Dit telefoonnnummer is, alhoewel het zelden gebruikt wordt, zeer belangrijk voor mij.Gelieve mij een duidelijk antwoord te bezorgen en ervoor te zorgen dat mijn lijn met hetzelfde nummer weer aktief wordt.Indien er werkelijk een rekening open staat ( het gaat tenslotte over de som van 3,-€! ) wil ik deze gerust betalen. Met interest indien nodig. Ik vraag u wel een schadevergoeding voor de geleden derving.Patrick B