Geachte mevrouw/heer,
Op 08/10/2025 heeft u van mij een email ontvangen waarbij ik mij beroep op het herroepingsrecht en heb ik expliciet gevraagd om de stopzetting van alle leveringen. Zowel het proefpakket als het eerste pakket heb ik retour gestuurd, waarbij ik de retourkosten zelf heb gedragen. Mijn inziens heb ik de verkoopsvoorwaarden niet geaccepteerd.
U heeft de ontvangst van deze retourzending bevestigd op 05/11/2025.
Tot mijn verbazing ontvang ik nog steeds betalingsherinneringen en zelfs een ingebrekestelling. Ik wil duidelijk stellen dat ik deze bedragen niet zal betalen, aangezien ik correct heb gehandeld.
Bovendien wil ik benadrukken dat ik niet zelf contact heb opgenomen om een proefpakket te ontvangen; dit werd door uw bedrijf ongevraagd telefonisch opgedrongen. Deze werkwijze beschouw ik als misleidend en frauduleus.
Bij deze zal ik een klacht indienen bij de FOD economie en Test Aankoop in het kader van frauduleuze praktijken.
Ik verzoek u met aandrang om de betalingsherinneringen en ingebrekestelling onmiddellijk te annuleren.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Merckx