Terug

Opzegging contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Mediageuzen

05/12/2023

Beste, Op 19 januari 2022 ondertekende ik een bestelbon voor een lidmaatschap van 1 jaar. Hiervoor moest ik 600,00€ betalen. Ik wilde het lidmaatschap opzeggen- omdat ik nooit ontvangen heb wat ik daarvoor in de plaats zou krijgen/ wat me dus verteld werd. Toen is het kat en muisspel begonnen.Ik werd van EIYOU, naar Mediageuzen, naar Club Ambiance en Culinaire Ambiance gestuurd.Ik kon de opzeggegevens op contract vinden...maar ik heb énkel een bestelbon???Eén bedrijf(????) met zoveel verschillende namen en verschillende mailadressen én verschillende rekeningnummers.Ik kreeg dus nooit uitleg hoe ik van dit lidmaatschap kon af geraken. Je kan hen op geen enkele manier bereiken.Kortom, tot op heden betaal ik al verschillende bedragen: van 363,00€ over 574,75€ en 1074,21€ tot 635,85€ voor iets wat ik niet wil.Mijn zuur verdiende centen uit de horeca , pakken ze van mij af.Ik vind dat dit een bedrijf vol bedrog is, als het al bestaat?Ik heb eerder contact gehad met een curator omdat ik de facturen niet meer wilde betalen. De persoon aan de telefoon zei me dat ik klacht kon neerleggen. Hij zei niet bij wie of welke organisatie. Ik vroeg hem of er nog klachten waren van dit bedrijf. Hij herhaalde enkel dat ik klacht kon neerleggen bij een organisatie. Die 1074,21€ betaalde ik aan zijn kantoor.Hij wist me te vertellen dat mijn lidmaatschap tot 2025 loopt.Tot op heden heb ik nog geen klacht neergelegd, maar nu er weer een factuur wordt aangeboden, is voor mij de maat vol.Ik hoop van mijn eerlijk verdiende centen terug te vorderen. Ik hoop dat jullie me daarbij gaan helpen.Ik kan niet naar één van bovenvermelde bedrijven bellen of mailen. Ik krijg nooit antwoord. Ik voel me méér dan bedrogen en wil dat dit spel ophoudt.Vriendelijke groeten, A. D.

Berichten (3)

Mediageuzen

Naar: A. D.

06/12/2023

Beste lid,Wij hebben uw opzegging van uw lidmaatschap goed ontvangen op 31/01/2023, en hebben deze toen ook verwerkt.Graag geef ik u volgende mee, u ging het lidmaatschap aan op 19/01/2022 en dit loopt over 36 maanden.Uw facturen volgen steeds om de 6 maanden zoals door u gevraagd.de factuur 227743 is voor de volgende periode, van19-01-2024 - 19-07-2024.U bent aangesloten op ons communicatieplatformClub Ambianceendaarmee ook actief staat op de appMy Lucky Table.Graag zorgen we dat alles in orde is voor u.Ik geef u de link even door, zodat u uw profiel kan bekijken.Login Club Ambiance:s:login.clubambiance.euDeze pagina kan u volledig zelf beheren en aanpassen.Login MLT:s:login.mylucky.comDe app MLT last minute boekingen, dit is een communicatieapp staat steeds gelinkt met het door u gekozen reservatiesysteem, en bij u is dit Table Booker, ook hier loopt alles juist, dit wil zeggen dat als door onze communicatie iemand bij u een reservatie maakt, dan zal dit via Table Booker binnen komen.Na het print magazine hebben we uw digitaal abonnement reeds aangemaakt op 21/01/2022.Het muurplaatje 2023 werd ongeveer 7 maanden geleden verzonden, en dit van 2024 komt er deze maand aan.De MLT app is een app die gratis is bij uw lidmaatschap.In bijlage heb ik enkele voorbeelden van uw overzicht op de website erbij gezet.Indien u nog vragen hebt over de backoffice, laat het me gerust weten, en dan zorg ik voor de gepaste aanpassingen.Mvg,SupportBrigitte

A. D.

Naar: Mediageuzen

03/01/2024

Beste,Ik blijf er bij dat ik nooit een contract voor 36 maanden ondertekende.Indien wel, dan heb ik hier graag een kopie van.Ik ondertekende een bestelbon die 1 jaar geldig was.Plots krijg ik nu een hele uitleg, waar ik niks aan heb, zoals Tablebooker : dit reserveringsysteem werkte ook zonder jullie.Ik trek aan het kortste eind.Jullie zijn een oneerlijk bedrijf.Ik geef je graag nog mee dat ik eind maart ophou met mijn zaak.Ik zal er dus maar rekening mee houden dat er nog wat facturen volgen.Heel misnoegd,An Demets

Mediageuzen

Naar: A. D.

17/01/2024

Beste klachtenbox,Ik verschrik een beetje van deze klacht, we hebben steeds de klant een reactie gegeven na zijn ontvangen emails, het is wel zo dat we op een automatisch systeem zijn overgestapt via email en dit gaat dan naar een tickettingsysteem.Het loopt al fout, dat de klant blijft zeggen dat hij een lidmaatschap heeft ondertekend van 1 jaar, zijn lidmaatschap loopt over 36 maanden dit staat ook op zijn lidmaatschap.Al deze tickets worden bij het profiel van de klant opgeslagen.Zo hebben wij en uitleg gegeven in verband met de opzegging van zijn lidmaatschap. Dit lidmaatschap loopt over 36 maanden.Ze gingen het lidmaatschap aan op 19/01/2022 en zou ten einde komen op 19/01/2025.Het verschil van de bedragen zit hem ook in de aanpassingen van de gezondheidsindex zoals vermeld op zijn lidmaatschap.Deze klant staat sinds het aanmaken van zijn lidmaatschap op onze website, al de publiciteit die wij maken via onze kanalen zijn gelinkt aan hun reservatiesysteem, dit wil zeggen dat als iemand via onze publiciteit naar hun restaurant wil gaan dan maken zij de reservatie via onze app en komt deze reservatie binnen bij hen via TableBooker, wij zeggen niet dat de reserveringen alleen van ons komen.Dit heb ik ook zo doorgegeven in mijn reactie naar hen toe.Ik zal in ieder geval nogmaals het lidmaatschap doorgeven naar de klant, zoals ze vraagt.Indien u nog vragen hebt, hoor ik het graag.Mvg,BrigitteMet vriendelijke groeten,Club Ambiance Team support@clubambiance.eu


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform