Beste, Op 19 januari 2022 ondertekende ik een bestelbon voor een lidmaatschap van 1 jaar. Hiervoor moest ik 600,00€ betalen. Ik wilde het lidmaatschap opzeggen- omdat ik nooit ontvangen heb wat ik daarvoor in de plaats zou krijgen/ wat me dus verteld werd. Toen is het kat en muisspel begonnen.Ik werd van EIYOU, naar Mediageuzen, naar Club Ambiance en Culinaire Ambiance gestuurd.Ik kon de opzeggegevens op contract vinden...maar ik heb énkel een bestelbon???Eén bedrijf(????) met zoveel verschillende namen en verschillende mailadressen én verschillende rekeningnummers.Ik kreeg dus nooit uitleg hoe ik van dit lidmaatschap kon af geraken. Je kan hen op geen enkele manier bereiken.Kortom, tot op heden betaal ik al verschillende bedragen: van 363,00€ over 574,75€ en 1074,21€ tot 635,85€ voor iets wat ik niet wil.Mijn zuur verdiende centen uit de horeca , pakken ze van mij af.Ik vind dat dit een bedrijf vol bedrog is, als het al bestaat?Ik heb eerder contact gehad met een curator omdat ik de facturen niet meer wilde betalen. De persoon aan de telefoon zei me dat ik klacht kon neerleggen. Hij zei niet bij wie of welke organisatie. Ik vroeg hem of er nog klachten waren van dit bedrijf. Hij herhaalde enkel dat ik klacht kon neerleggen bij een organisatie. Die 1074,21€ betaalde ik aan zijn kantoor.Hij wist me te vertellen dat mijn lidmaatschap tot 2025 loopt.Tot op heden heb ik nog geen klacht neergelegd, maar nu er weer een factuur wordt aangeboden, is voor mij de maat vol.Ik hoop van mijn eerlijk verdiende centen terug te vorderen. Ik hoop dat jullie me daarbij gaan helpen.Ik kan niet naar één van bovenvermelde bedrijven bellen of mailen. Ik krijg nooit antwoord. Ik voel me méér dan bedrogen en wil dat dit spel ophoudt.Vriendelijke groeten, A. D.