Terug

Opzegging contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: DKV Belgium

29/03/2022

Beste We hebben een opzegging gedaan daar het contract te duur was , in september zijn we dan naar een andere verzekering gegaan en hebben niets meer gehoord , achteraf krijgen we bericht dat opzeg niet geldig was en het totaal moeten betalen Via aangetekend schrijven opzeg gedaan en weeral niets , we moeten blijkbaar nog een heel jaar betalen terwijl we al bij een ander zijn Bij Dkv vragen ze meer dan 1000 euro hospitalisatie terwijl we nu bij de liberale mut iets meer dan 400 betaald hebben alZe dreigen met een advocaat en dat we moeten betalen Dit is nu bijna een jaar bezig en we geraken hier niet uit Al aangetekend gestuurd en nog beweren ze niets te hebben ontvangen terwijl er bewijzen zijnVriendelijke groeten Yolande leunis

Berichten (1)

DKV Belgium

Naar: K. V.

31/03/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform