Terug

Opzegging contract 8/8/2018

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: RENTOKIL

30/11/2018

Opzeg gedaan voor contract met klantennummer 010413344 - opstart 08/11/2016 - opzeg per aangetekend brief opgestuurd op 8/8/2018. Rentokil heeft brief ontvangen op 10/8/2018, waardoor 2 dagen te laat voor opzeg volgens Rentokil want contract loopt tot 8/11/2018 - Rentokil houdt rekening met datum van ontvangst en niet datum van opsturing van brief/postzegel.Hiervoor geeft Rentokil 2 opties : opzegsverbreking betalen van 50% van totaal jaarbedrag ongeveer 1800€. Of contract behouden en opzeggen VOOR 8/11/2019.In ons contract staat vermeld dat Rentokil 6x per jaar verplicht is om langs te komen. Dit is helaas niet gebeurd in 2017. Ze zijn langs geweest op volgende data : 1/2/2017, 12/04/2017, 14/06/2017, 21/09/2017, 16/11/2017 -> 5 van de 6 afspraken.In 2018 zijn ze op volgende data langs gekomen : 23/01/2018, 25/04/2018, 02/07/18, 19/09/18 & 19/11/2018 -> 5 van 6 afspraken.Rentokil heeft hun contract hierdoor niet gerespecteerd waardoor ze zelf ingebreken zijn van ons contract met hun.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform