Terug

Opzegging/annulering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Annulering

Klacht

I. D.

Naar: Testaankoop

01/11/2025

Ik dien een klacht in tegen jullie, test aankoop. Ik heb de dag na aanmelding gebeld om het per direct stop te zetten maar helaas is daar geen gehoor aan gegeven. Per direct moet dit worden stop gezet. Hierdoor merk ik Testaankoop als oplichting met valse informatie.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: I. D.

03/11/2025

Geachte, Hartelijk dank voor uw bericht. Tijdens het telefoongesprek met onze abonnementendienst op 24 oktober 2025 werd uw proefabonnement stopgezet. Daarnaast is onze dienst boekhouding gecontacteerd om de betaling van de proefperiode terug te storten, mocht deze bijdrage bij ons binnenkomen. Bij het aanmaken van een abonnement worden er echter automatisch enkele zendingen voorbereid, zoals de eerste magazines en de verzending van een abonneekaart. Zodra deze zendingen zijn gelanceerd, kunnen we ze niet meer tegenhouden. Normaal gezien heeft onze collega van de abonnementendienst u hierover geïnformeerd. Wij hopen u hiermee de nodige verduidelijking te hebben gegeven. Voor verdere vragen kunt u steeds contact opnemen met onze abonnementendienst via het nummer 025423200. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform