Terug

Opzegging Abonnement !!!

In behandeling Openbaar

Klacht

J. R.

Naar: Testaankoop

04/10/2025

Beste, Ik heb op 5 september 2025 per e-mail (zie bijgaand) mijn abonnement opgezegd omdat ik niet tevreden ben. Nu ben ik nog minder tevreden, want ik zie dat de domiciliëring weer teruggezet is terwijl ik die had stopgezet. Dit is een consumentenorganisatie onwaardig. Dus bij deze nogmaals: IK ZEG MIJN ABONNEMENT OPPER DIRECT!!! Grtz Jos Renckens Hasseltsebaan 114 3940 Hechtel-Eksel

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: J. R.

06/10/2025

Geachte, Hartelijk dank voor de tijd die u als abonnee met ons hebt doorgebracht. We waarderen uw betrokkenheid bij onze diensten. We willen u graag bevestigen dat uw verzoek tot stopzetting van het abonnement succesvol is verwerkt. Het abonnement wordt beëindigd met ingang van 01/11/2025. Omdat onze adressenlijst steeds op voorhand wordt opgesteld, kan het zijn dat het tijdschrift nog wordt verstuurd. U hoeft hiervoor niets te ondernemen. Een laatste bijdrage van €26,76 voor de maand oktober werd vandaag (06/10/2025) aangeboden via domiciliëring. De domiciliëring wordt nadien automatisch stopgezet. Uit de bijlage van uw bericht merken wij dat u een e-mail heeft gestuurd naar het adres contact@info.test-aankoop.be. Dit e-mailadres wordt gebruikt voor het verzenden van berichten vanuit ons geautomatiseerde systeem. Dit betekent dat antwoorden op mails die u van ons ontvangt wél worden verwerkt, maar dat nieuwe, zelfstandige e-mails naar dit adres helaas niet aankomen. Om contact met ons op te nemen, kunt u onze contactpagina gebruiken op onze website (onder de oranje knop ‘Contacteer ons’), of telefonisch via 025423200. We begrijpen dat deze situatie vervelend kan zijn. We hebben inmiddels contact opgenomen met onze afdeling boekhouding en hen verzocht om de bijdrage voor de maand oktober zo snel mogelijk terug te storten. Wij danken u voor uw begrip en staan uiteraard tot uw beschikking voor verdere vragen. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform