Terug

Opzegging Abonnement !!!

In behandeling Openbaar

Klacht

J. R.

Naar: Testaankoop

04/10/2025

Beste, Ik heb op 5 september 2025 per e-mail (zie bijgaand) mijn abonnement opgezegd omdat ik niet tevreden ben. Nu ben ik nog minder tevreden, want ik zie dat de domiciliëring weer teruggezet is terwijl ik die had stopgezet. Dit is een consumentenorganisatie onwaardig. Dus bij deze nogmaals: IK ZEG MIJN ABONNEMENT OPPER DIRECT!!! Grtz Jos Renckens Hasseltsebaan 114 3940 Hechtel-Eksel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform