Terug

opzeggen klantenrelatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. T.

Naar: BNP Paribas Fortis

24/10/2024

Beste, In bijlage vinden jullie een overzicht van de gebeurtenissen. Deze klacht werd ook overgemaakt aan de plaatselijke FINTRO-bankier. Samengevat: door een verstrooidheid sluit mijn dochter haar auto in Amsterdam en moet tussenkomst van een slotenmaker vragen. Na het voorschot van 50 € betaalt zij het saldo per overschrijving. Dit bedrag komt terug omdat Artificiële Intelligentie bij de bank de transactie als verdacht zou getraceerd hebben. Bovendien zegt de bank, zonder opgave van verdere redenen, de relatie op. De relatie betreft een bankrekening met bijhorende debet- en credit-kaarten en een hypothecaire lening. Op basis van 1 transactie die een MACHINE als mogelijk verdacht beschouwt! Menselijke tussenkomst lijkt niet meer mogelijk...

Bemiddeling door Testaankoop 31 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform