Terug

Opzeggen abonnment

In behandeling Openbaar

Goed gevoel

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Goed gevoel

16/09/2025

Abonnement reeds per telefoonee en per chat box opgezegd, maar de aanmaningen blijven komen. Ik heb nooit abonnement genomen was cadeau (veriftigd) van en vriend.

Berichten (1)

Goed gevoel

Naar: R. V.

23/09/2025

Beste René Van Kerckhoven, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u het abonnement al telefonisch en via de chatbox heeft opgezegd, maar dat u nog steeds aanmaningen ontvangt. Wij begrijpen dat dit verwarrend en vervelend voor u is. Omdat het hier om een tweejarig abonnement gaat, kan dit niet tussentijds worden beëindigd. Uw opzegging is verwerkt en geldt per einde van de looptijd, daarom ontvangt u nog rekeningen tot dat moment. Mocht u vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, log dan in op uw account via de Mijn Omgeving van uw magazine. Met vriendelijke groet, Jordy Lammers. Customer Services DPG Media


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform