Terug

Opzeg Huur

Opgelost Openbaar

boisdechauffage-halin

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: boisdechauffage-halin

03/03/2022

Beste, ik heb een appartement gelegen te Albert I Promenade 19 B0507, 8400 Oostende gehuurd. U aangestelde , Agence Lecomte , heeft mij op 03/02/2022 bevestigd zonder verbrekingsvergoeding dat volgens het contract een opzeg te doen van 3 maanden beginnend vanaf 1 maart. Dus het huurcontact wordt beëindigd op 31/05/2022. Nu kom je hierop terug nadat er een verkeerde afrekening is geweest van de kosten en ik geld terug dien terug te krijgen. Wij hadden een verbaal akkoord dat ik een huurder mocht zoeken die het contract overneemt dus zonder de verbrekingsvergoeding en alles wat er bijhoort. Het is inderdaad juist na de mail van Agence Lecomte was de opzeg geregeld en heb ik nagelaten een aangetekend schrijven aan u te richten voor de opzeg. U komt terug op rechtmatige opzeg zonder verbrekingsvergoeding. Ik heb ondanks u gedrag nog verder gezocht naar een huurder maar als u weigert bvb dat ik de herstelling van plafondlamp mag doen of dat u weigert de tijdelijke reparatie van de ingangsdeur of vergeet mede te delen waar de elektriciteit van de frigo is voor het ontdooien van deze vanwege niet functioneren diepvriesvak. Dan kan ik mij niet meer bezighouden om een huurder te zoeken. Ook u waarschuwing of eis dat u geen negatieve geluiden meer wenst te horen van mij bij de medebewoners van het gebouw gaat mij boven het petje. Het is niet omdat u eigenaar bent dat u bepaalde eisen kan opleggen aan u huurders waar er geen enkele officiële klacht is geweest. Mijnheer de verhuurder maar ook in de politiek denkt misschien dat alles gepermitteerd is. Ik laat mij juridisch vertegenwoordigen indien nodig als u de opzeg op 31/05/2022 zonder verbrekingsvergoeding niet wenst toe te passen of als ik een huurder vind die mijn huurcontract overneemt. Met vriendelijke groetenGuy Van Eesbeeck


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform