Terug

opzeg abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

G. D.

Naar: Cvneed

19/11/2024

Mijn dochter van 17 jaar zocht om een template (voorbeeld) van een CV en vond dit bij Cvneed. Bleek nadien dat dit gekoppeld is aan een abonnement. Ze kreeg aanmaningen tot betaling maar dacht dat dit spam was. Later ontving mijn ex een brief met aanmaning tot betaling - om dit in orde te brengen betaalden we de volledige verschuldigde bedragen (dit op 27 en 28 augustus 2024) zoals die aangegeven stond op de brief en via mail verzocht ik het bedrijf om dit abonnement te annuleren. Er werd ons tot 2 maal toe bevestigd (dit 10 en 24 september 2024) dat aan alle betalingen werden voldaan en het abonnement hierbij werd opgezegd. Tot opeens nieuwe email (23 oktober 2024) met de melding dat het abonnement werd verlengd??? Na veel heen en weer gemail, met referentie over wie het gaat (email en naam van de dochter), de referentie van de betalingen en nu recent de afschriften. De aanmaningen blijven aankomen tot betalen, dit naar aanleiding van een vernieuwing van het abonnement, dewelke door de dochter noch ons werd aangevraagd! Ze vinden of niets terug, of zeggen dat er openstaande rekeningen kunnen zijn (maar we krijgen hier geen zicht op!), dat we als ouders verantwoordelijk zijn voor wat er is gebeurt, ook al is onze dochter minderjarig.... tot nu toe al 134 € betaald voor een template!!! Ik hoop dat dit bedrag voldoende is geweest en we hiermee dit hoofdstuk eens en voor altijd kunnen afsluiten. MVG Gino D

Bemiddeling door Testaankoop 22 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform