Terug

Opzeg abonnement

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

M. V.

Naar: Testaankoop

14/11/2025

Graag had ik mijn test-aankoop abonnement opgezegt maar vind geen duidelijke weg om dit te doen, dus dan maar langs deze weg. Valgaeren.magda@gmail.com ⁹

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: M. V.

17/11/2025

Beste, Het spijt ons te horen dat je problemen hebt (of hebt gehad) met het opzeggen van je abonnement. De stopzetting kan worden doorgegeven via 025423200, per brief naar Hollandstraat 13 te 1060 Brussel (een aangetekende brief is niet nodig), of via de contactpagina op onze website (onder de oranje knop ‘Contacteer ons’). Je aanvraag werd vandaag in behandeling genomen door onze abonnementendienst. Je ontving hierover een mail ter bevestiging. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform