Terug

Opzeg abonnement niet uitgevoerd, ongeoorloofde domiciliering

In behandeling Openbaar

Klacht

B. V.

Naar: Testaankoop

07/11/2025

Hierbij vraag ik u om met onmiddellijke ingang de domiciliëring te uwen gunste te annuleren. Ik heb u reeds 2x op de hoogte gebracht dat ik mijn abonnement wil stoppen.

Berichten (3)

Testaankoop

Naar: B. V.

07/11/2025

Beste Abonnee, Onze abonnementendienst heeft uw e-mails, verstuurd op 28 en 31 oktober, goed ontvangen. Wij begrijpen dat wachttijden niet leuk zijn. E-mails worden behandeld in volgorde van ontvangst en onze abonnementendienst doet haar uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te beantwoorden. Als u uw abonnement wilt stopzetten, dient u dit te doen vóór de 15de werkdag van de maand waarin u het wilt beëindigen. In dat geval wordt de stopzetting administratief geregeld tegen het einde van diezelfde maand en hoeft u daarna niets meer te betalen. Wij hebben uw eerste e-mail op 28 oktober ontvangen. Het abonnement zal hierdoor worden beëindigd met ingang van 01/12/2025. We willen u verzekeren dat bij een opzegging de datum van uw e-mail steeds als referentie wordt genomen. Indien uw verzoek niet tijdig kan worden verwerkt, wordt een terugbetaling gedaan voor de eventueel te veel betaalde maanden. Onze abonnementendienst zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de annulering definitief af te handelen. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer

B. V.

Naar: Testaankoop

17/11/2025

Geachte, Op 7 november jl. ontving ik uw bericht waarin bevestigd werd dat mijn opzegging, verstuurd op 28 oktober, correct werd geregistreerd en dat uw abonnementendienst spoedig contact met mij zou opnemen om de stopzetting definitief af te handelen. Tot op heden ontving ik echter geen verdere communicatie of bevestiging. Ik begrijp dat interne verwerkingstermijnen kunnen variëren, maar ik zou het op prijs stellen indien mijn dossier nu alsnog volledig kan worden afgehandeld. Ik wil geen verdere kosten betalen.

Testaankoop

Naar: B. V.

18/11/2025

Beste, Onze excuses voor de lange wachttijd. Wij willen u bedanken voor uw geduld. We ontvangen momenteel veel vragen en doen ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. De stopzetting van uw abonnement is vandaag door onze abonnementendienst verwerkt. U ontving hierover een bevestigingsmail. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of om ons te bellen op 025423200 als u hierover nog vragen heeft. Onze diensten zijn bereikbaar van maandag tot donderdag van 9:00 tot 12:30 en van 13:00 tot 17:00, en op vrijdag sluiten wij om 16:00. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform