Beste Abonnee,
Onze abonnementendienst heeft uw e-mails, verstuurd op 28 en 31 oktober, goed ontvangen.
Wij begrijpen dat wachttijden niet leuk zijn. E-mails worden behandeld in volgorde van ontvangst en onze abonnementendienst doet haar uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te beantwoorden.
Als u uw abonnement wilt stopzetten, dient u dit te doen vóór de 15de werkdag van de maand waarin u het wilt beëindigen. In dat geval wordt de stopzetting administratief geregeld tegen het einde van diezelfde maand en hoeft u daarna niets meer te betalen.
Wij hebben uw eerste e-mail op 28 oktober ontvangen. Het abonnement zal hierdoor worden beëindigd met ingang van 01/12/2025.
We willen u verzekeren dat bij een opzegging de datum van uw e-mail steeds als referentie wordt genomen. Indien uw verzoek niet tijdig kan worden verwerkt, wordt een terugbetaling gedaan voor de eventueel te veel betaalde maanden.
Onze abonnementendienst zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de annulering definitief af te handelen.
Met vriendelijke groet,
Het team Klachtenbeheer