Terug

Opvolging oplevering buitenkeuken

Closed Openbaar

Smiedts Exclusive

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: Smiedts Exclusive

12/04/2021

Beste, Na de oplevering van onze buitenkeuken, december 2020, werd meteen vastgesteld dat de kastdeuren niet volledig afsluiten. Hierbij werd meteen de mondelinge overeenkomst gemaakt dat dit opgevolgd zal worden gezien het hout zich nog moet zetten. Na deze belofte hebben we dan ook de laatste openstaande factuur betaald.Na het niet afsluiten zijn de deuren nu ook volledig krom getrokken waardoor wij al enkele malen hebben getracht contact op te nemen om dit, zoals besproken, op te volgen en repareren. Momenteel is het resultaat een echte schande.Het is echter met spijt dat we moeten vaststellen dat het niet mogelijk blijkt voor Smiedts Exclusive om dit correct op te volgen. Meermaals is er getracht contact te leggen, via telefoon, bericht en email, echter zonder resultaat.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform