Terug

Optiline werkt niet zoals beloofd.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. G.

Naar: BNP Paribas Fortis

21/11/2022

Beste, Een aantal jaar geleden heb ik via BNP Paribas zelf een optiline contract afgesloten die gekoppeld zou worden aan mijn mastercard gold , zodat grote aankopen wat meer verspreid konden worden. Nadat mijn contract werd afgesloten bleek dat het optiline krediet niet gelinkt was aan mijn mastercard. Bij de klantendienst van BNP Paribas zelf zeggen ze mij niet te kunnen helpen ( wat ik wel heel straf vind aangezien ze deze service wel kunnen aanbieden en afsluiten maar na een fout van hun moet je het zelf maar oplossen ). Na verschillende pogingen om de klantendienst van Alpha Credit ( dienst achter optiline) eindelijk te pakken te krijgen gingen ze dit inorde brengen en kon ik ondertussen geld van mijn optiline reserve zelf overschrijven naar mijn zichtrekening. Dit bleek niet te kloppen en weer begon een dagen lange poging om hun vast te krijgen. Nu op heden word elk contact vermeden, ik heb al op verschillende dagen en uren (10 tallen keren per week) proberen contact op te nemen alsook verschillende mails gestuurd maar elk contact word vermeden. Ik zou graag eindelijk willen dat de fout die door BNP Paribas is gemaakt word rechtgezet en dat ik kan stoppen met mijn tijd en energie in iets te steken dat helemaal niet aan mij is om op te lossen.

Berichten (1)

G. G.

Naar: BNP Paribas Fortis

09/12/2022

Beste,Ik heb jammer genoeg tot op heden nog geen antwoord mogen ontvangen.Ik hoop spoedig iets te vernemen.Alvast bedankt voor uw antwoord.Met vriendelijke groetenGlenn


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform