Beste,Sinds jullie zonnepanelen-omvormer en thuisbatterij bij ons installeerden einde 2022- begin 2023 hebben we (zoals vermeld in de aangetekende zendingen aan jullie van 5 juli en 24 juli 2023 hebben wij een heus probleem met opstijgend vocht in de kelder.Op woensdag 7 juni 2023 stuurden jullie hiervoor een medewerker langs, dewelke zijn bevindingen noteerde. Sinds dan mochten wij van jullie bedrijf niet de minste reactie verwachten ( ook niet na herhaaldelijke telefoongesprekken).Tevens hebben wij sinds de plaatsing herhaaldelijk problemen met de werking van de app en m.a.w. geen energie-opbrengst van de batterij. Tot op de dag van vandaag (3 aug. 2023). heeft gans de installatie van € 16.000 ons waarschijnlijk al meer gekost, dan het heeft opgebracht.Wij eisen daarom op zeer korte termijn een definitieve oplossing voor beide probleemstellingen evenals een schadeloosstelling voor de dagen zonder batterij-opslag en de uren dat onze gezinsleden dienden te verletten op het werk, zodat uw medewerkers toegang hadden tot de installatie (echter telkens zonder definitieve oplossing).Evenzeer eisen we antwoorden van uwentwege op onze klacht.Berleefde groet.Van Bogaert Amaury.