Terug

Oplichting

In behandeling Openbaar

Maison Muse

Start een klacht

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

L. B.

Naar: Maison Muse

18/11/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 21/10/25 kocht ik een trui online op uw website en betaalde ik er €54,95 voor. Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Ik dacht: een kwalitatieve wollen bordeaux, pluizige trui te krijgen, een beetje oversized. Waardoor ik al een maat kleiner bestelde. Maar uiteindelijk kreeg ik een knal rode trui, niet hetzelfde model of hetzelfde soort stof zoals aangeven op de foto . De levering heeft veel langer geduurd als beloofd. Als ik had geweten dat ze dit via goedkope Chinese website kochten en laten versturen had ik dit niet gekocht. Ik heb meerdere malen achter een retourlabel gevraagd maar hier waren geen oren naar. Ze hebben me een tegoedbon willen geven van de site. Maar ik wil niet bijdrage aan de verkoop van deze scam website. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen de 5 dagen het bedrag van 54,95 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Orderbevestiging - Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform