Terug

Oplichting

Opgelost Openbaar

Juliette jewels

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Juliette jewels

13/04/2024

Via een kennis kreeg ik een advertentie aangeboden van Juliette Jewels. Een moeder die uitlegde dat het professionele niet meer te combineren valt met haar gezinsleven. Dat ze besloten heeft meer tijd aan haar familie te besteden en haar bedrijfje stopzet. De juwelenvoorraad moest de deur uit en dat deed ze aan prijzen tot -75%. De link op de pagina gevolgd en zo kwam ik op de website terecht. Deze website zag er professioneel uit. Enkele oorbellen gekocht voor 35,94 euro. Na de betaling (11 april) ontving ik een bevestigingsmail met mijn bestelling. De volgende dag kreeg ik een nieuwe mail, dat mijn bestelling was verwerkt. Ik ging kijken naar mijn track en trace code en kwam op een website terecht van yunepress. Daar stond in dat mijn bestelling van China moest komen. Gisterenavond stuurde ik nog een mail die ik gevonden had op de website. Al snel kreeg ik een mail terug. De mail begon met “Goedemorgen” en het was in de late namiddag. Dan kwam er een hele uitleg maar ik kon uit af leiden dat er iets niet klopte. De mail werd beëindigd met de naam Olaf. Ik ben dan op de facebook pagina gaan kijken en dan reacties ontdekt dat het oplichting was.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform