Beste , Ik huurde een wagen via Booking.com voor de periode van 8/10/2023 tot 14/10/2023 en nam er een speciale verzekering bij van 48,16 euro waardoor het volledig bedrag kwam op 160,11 euro. Eens aangekomen bij de firma GoldCar in Alicante heeft men mij daar , in het Engels , zodanig zot gepraat dat ik daar nog eens een bedrag van 289,30 moest betalen voor een , naar ik verstond, bijkomende verzekering . Ik zag op mijn Mastercard wel dat ze mij 78,12 euro terug gestort hebben. Ik had goed uitleggen dat ik bij Booking een bijkomende verzekering genomen had wat tot niets leidde. Ook zei men mij dat ik bij teruggave van het voertuig geen uur file moest doen maar de sleutel gewoon in een bus kon deponeren wat allemaal bullshit was want ik stond nog maar geparkeerd of er stond al een man naast ons om de wagen te inspecteren.Bij Booking geraak ik niet binnen waar ik met mijn klacht terecht kan , niet telefonisch nog via email.Marc Van Eeckhoudt