korte versie ik heb een deel van een bestelling retour gestuurd wegens niet in orde. De verkoper beticht mij er van dat ik een lege doos zou opgestuurd hebben. Dit is absoluut niet waar!!Lange versie3/10 online 3 disney beelden besteld. 18/10 nog steeds niets ontvangen. mail gestuurd naar de winkel21/10 pakket ontvangen. 2beelden zijn ok. 1 beeld niet, miste adaptor en er rammelde iets binnenin het beeld. Mail gestuurd naar de winkel om dit te melden en een oplossing te zoeken28/10 nu pas antwoord gekregen dat ze het gaan navragen en snel gaan terugsturen met een oplossing3/11 in het beleid van de winkel staat dat je 2weken na ontvangst de tijd krijgt om retour te sturen indien niet tevreden.Aangezien ik nog steeds geen oplossing/antwoord ontvangen heb. Stuur ik terug een mailtje. En meld dat mijn 2 weken bijna om zijn en ik graag een oplossing had gehad.Ik krijg dezelfde dag nog een antwoord < Wij moeten nog naar Costco, (waar ze zelf het beeld gekocht hebben). De twee weken verlengen we uiteraard. Geen zorgen erom. >17/11 nog niets gehoord. Dus ik stuur een mailtje. Krijg als antwoord dat ze op 20/11 terug met mij contact gaan opnemen voor een oplossing20/11 geen bericht ontvangen23/11 via mail vraag ik om meer duidelijkheid27/11 krijg ik pas antwoord. Ik krijg als optie dat ik zelf een adaptor moet aankopen en deze achteraf terugbetaald krijg of ik mag het beeld terug sturen28/11 ik kies voor terugsturen want ik weet niet welke adaptor er op past, en aangezien het beeld binnenin rammelt is de kans ook groot dat de lichtjes en muziek van het beeld gewoon niet werkten. En ondertussen duurt dit alles mij ook al veel te lang.5/12, we zijn ondertussen al 2maand verder. mail ontvangen dat ik het mag terug sturen naar een postpunt en dat ze mij achteraf de kosten van verzending terugbetalen (waarom ze zelf niet gewoon direct een retourlabel sturen snap ik ook niet)9/12 heb ik het pakket afgegeven op de post om terug te sturen16/12 nog geen reactie van de winkel, dus vraag ik of ze het pakket al ontvangen hebben18/12 krijg ik als antwoord dat ze het pakje morgen gaan ophalen (in het postpunt waar ik het naartoe moest sturen van hen)22/12 pakket nog steeds niet opgehaald. Ik mail hun om te melden dat het pakket maar een paar dagen beschikbaar meer is en dat er feestdagen tussen zitten. Ze kunnen dit trouwens zelf ook perfect volgen via de app van bpost27/12 pakket is niet opgehaald en bpost stuurde het terug naar mij. Ik mail met de vraag waarom er geen oplossing komt. Zelfde dag krijg ik antwoord, dat ze mijn geld gaan terugstorten en ik het terug naar hen moet opsturen2/01 ondertussen heb ik het pakket terug ontvangen en vraag ik aan de winkel om mij een retourbon door te sturen. Deze krijg ik dezelfde dag nog samen met de vraag voor het pakket de dag erna al terug te sturen. Plots moet het snel gaan. Maar dit lukt voor mij niet . Ik geef het pakket op 10 januari af in de post. 26/01 ik krijg berichten dat ik een leeg pakket zou verstuurd hebben en dat ik een bedrieger ben. En ze dreigen ermee mijn naam online te zetten als bedrieger. En ze zeggen dat ze bewijzen hebben dat het pakket nog geen 1 kg woog bij ontvangst enzo. En ze gaan er een advocaat op zetten en ik ga alles van de kosten moeten betalen......Ik heb het beeld verstuurd en absoluut geen lege doos . Pure oplichting !ik heb contact opgenomen met de post en zij bevestigen dat ik geen lege doos heb opgestuurd.Als ze toch een lege doos ontvangen zouden hebben is er iets misgegaan bij de sortering. Maar dit kan ik niet laten onderzoeken omdat mijn naam niet op de retourbon staat(de bon die de winkel deze keer wel zelf heeft opgemaakt) 27/1 de winkel blijft zeggen dat ik lieg en plots komen ze zelf met bewijzen af . Waar ze echter niet op gelet hebben is dat er op hun 'bewijs' staat dat het pak meer dan 1kg was , terwijl ze beweren dat het pakket dat ze ontvangen hebben nog geen kg woog. En als je hen er attent op maakt, ontkennen ze dat ze ooit gezegd hebben dat het pak maar 1kg was......terwijl je in de chat gewoon kan teruglezen dat ze het wel gezegd hebben. uiteraard heb ik van dat gesprek screenshots genomenik heb ook geen factuur ontvangen van mijn bestelling in oktober, want ik enorm raar vind voor een winkel