Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

24/08/2022

Een bestelling gedaan op 7 maart 2021.Een lounge-set , tuintafel en bijbehorende stoelen. Voorschot betaald van 500 euro. Levering zou plaatsvinden begin mei 2021. Ik kreeg een mail dat ik eerst het overige zou moeten betalen, voor ze gingen leveren.Omdat ik graag de meubels had ontvangen deed ik dit onmiddellijk. 1 dag voor de levering, na ontvangst van de totale koopsom, kreeg ik telefoon dat plots mijn bestelling niet voorradig was. Dat ze deze pas konden leveren in september , na de zomer. Terwijl we dit hadden gekocht om te gebruiken in de zomer van vorig jaar.Hier was ik niet mee akkoord en ik ben dan ook onmiddellijk beklag gaan doen in de winkel in hasselt waar ik besteld had. Ze gingen het oplossen. Plots was het wel beschikbaar maar ging het maar enkele weken later geleverd worden.Ik had geen andere keuze dan akkoord te gaan. Ze hadden al het geld ontvangen dus voor hun was de deal rond. De dag van de levering zien we bij het uitladen van de tuintafel dat het tafelblad kapot is. De glazen plaat was serieus beschadigd. Kan natuurlijk gebeuren, vervelend dat dit dan weer in dit dossier misloopt.Schadeclaim ingediend via hun website Exterioo.be. Na veel telefoontjes kreeg ik te horen dat ze mij voor de schade een bon van 100 euro te spenderen in hun winkel, als compensatie wilden geven.Belachelijk , want wij zaten met een kapotte tafel. Hier ging ik dus niet mee akkoord. Ze gingen een andere oplossing zoeken. Na lang wachten kregen we reactie dat ze de tafel kwamen vervangen voor een nieuw exemplaar. Dit in Januari 2022.Ook hier had ik dus weer geen andere keuze dan akkoord te gaan. Het was dat, of een bon voor een winkel waar ik niemand zou aanraden iets te kopen…De volgende maanden bleef het stil. Geen contact in verband met de correcte datum van levering.Tot januari er aankwam. Plots een nieuw bericht in mijn dossier.Leveringsdatum uitgesteld en verplaatst naar 6 mei 2022. Ook hier weer niets aan te doen.25/04 weer een nieuw bericht in mij dossier.Levering van 6 mei kon niet doorgaan.Verplaatst naar 8 juli.1 juli 2022 het gekende verhaal, levering kan niet doorgaan. Verplaatst naar 22 augustus 2022.Sindsdien geen bericht meer gehad.Verlof van het werk gepakt op 22 augustus in afwachten van de levering ( aangezien geen tegenbericht kwam).Niemand komen opdagen, geen reactie meer in mijn dossier.Dit spelletje is ondertussen al bijna anderhalf jaar bezig. Ik raad dan ook iedereen aan om NOOIT meer iets te kopen via Exterioo.be of hun vroegere naam Overstock garden. Bedrog / oplichting van de bovenste plank.

Berichten (1)

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: J. V.

29/08/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform