Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: Top Interieur (Massenhoven)

07/12/2020

Beste Wij bestelden bij Top Interieur Izegem nieuwe meubelen voor ons nieuwe appartement, daar qe onze woning verkocht hebben . Voor € 12.190 euro aan meubelen, eetplaats ,salon etc.Bij levering werd schade vastgsteld en kleurverschil op de TVkast, werd ook op de leveringsbon TopInterieur gemeld door hun mensen.Later is er ook nog een afgevaardigde ( deskundige terzake ? ) langs geweest die schriftelijk heeft bevestigd dat de schade onherstelbaar is en er wel degelijk een kleurverschil is op de TV kast. Klachten worden arrogant weggelachen , aangetekende brieven onbeantwoord.Dit is zuivere oplichting en misbruik van vertrouwen .Wij wonen nu reeds op ons nieuw appartement en willen graag de nieuwe meubelen welke wij hebben besteld ! vriendelijke groeten Joris Hollebeke Wetteren

Berichten (1)

Top Interieur (Massenhoven)

Naar: J. H.

08/12/2020

GeachteIk stuur u deze mail naar aanleiding van uw bericht,betreffende de klachtvan Dhr. Hollebeke, met jullie referentie CPTBE01123806-61.Zowel voor de klacht op de schade van het dressoir als op het kleurverschilvan het tv-element werd een oplossing aangeboden aan Dhr. Hollebeke.Dit zowel telefonisch, via gewone brief en via aangetekende brief. Dit werdook via aangetekende brief doorgestuurd naar de rechtsbijstand van Dhr.Hollebeke.In de bijlage stuur ik u de documenten hiervan mee op. brief VK 1354552 - 1 aangetekende brief 2 VK 1354552 Aangetekende Brief VK 1354552 - 3Met vriendelijke groetCordialementHannelore RemmeryPlanning en after salesdnv.izegem@topinterieur.beNV Top martAmbachtenstraat 68870 IzegemTel: 051 311 411Fax:051 313 764


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform