Terug

oplichting

Opgelost Openbaar

Soravie NL

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. F.

Naar: Soravie NL

09/11/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 28 oktober 2025, bestelden wij online bij Soravie NL een Neck Flow kussen voor massage/warmte onder bestelbonnummer 13493, dit samen met betaling voor levenslange garantie op het product. Ik stel echter vast dat bij het aankrijgen van het apparaat op 6 november 2025 dat de werkingsknoppen niet functioneren. Zowel de 'auto'-knop als de manuele knop lichten wel op maar het kussen geeft geen massage noch warmte. Er is aansluiting op het net daar de lichtjes bij de knoppen oplichten. Dit heeft geleid tot het feit dat het apparaat niet bruikbaar is en dat er met de firma in kwestie het nodige mailverkeer is gebeurd. Noch wordt er gehandeld naar hun reclame "90 Dagen Niet-goed-geld-terug Garantie", noch op de levenslange garantie waar wij voor betaald hebben. Na klacht wordt er per mail nog enkel geantwoord via AI chatbox met steeds dezelfde antwoorden die door alle klanten ervaren worden en gedeeld op Trustpilot. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen eind november het bedrag van 88.16 euro, betaald voor het apparaat, terug te storten. Indien u uw defect apparaat teruggezonden wil dan verwacht ik hiervoor ook een retourbon betaald door de firma en NIET op kosten van de klant Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform