Goedendag, ik heb gisteravond via een Facebook-advertentie een bestelling geplaatst, en betaald via bunq B.V. 1043BS Amsterdam - Nederland, bij koffiekameraad.nl voor de aankoop van een Philips Deluxe koffiemachine van 59 euro.Ik ontving echter geen bevestiging van mijn betaling.De bewuste koffiemachine staat ook gepubliceerd op hun website.Na wat opzoekwerk blijkt dat de adres- en bedrijfsgegevens (ondernemingsnummer KvK) van een ander bedrijf in Groningen zouden misbruikt worden dat echter geen koffiemachines verkoopt (www.mfutillacoffee.com).Via de contactpagina op de website van koffiekameraad.nl vroeg ik wanneer de leveringsdatum zal plaatsvinden. Hierop krijg ik geen enkele reactie van koffiekameraad.nl.Ook eenzelfde mail naar support@koffiekameraad.nl blijft thans onbeantwoord.Ik vrees dan ook dat ik opgelicht ben. Terugbetaling van mijn betaalde geldsom zou dan ook op zijn plaats zijn.Gelieve het nodige te doen om deze praktijken een halt toe te roepen.Met vriendelijke groeten.