Beste, Op woensdag 16 maart heb ik zonder argwaan op een link geklikt in een mail komende van Mondial Relay. Aangezien ik al enige tijd wacht op een pakketje via Mondial Relay ben ik niet achterdochtig geweest en heb ik mijn kaartgegevens en cvc code ingegeven. Diezelfde avond stelden we vast dat er 2183,28 euro gereserveerd stond op onze zichtrekening. Wij hebben daarop onmiddellijk de kaart laten blokkeren. Op donderdag 17 maart zijn wij onmiddellijk langsgegaan bij onze Fintro bankagent in Oostkamp. Deze heeft onze rekening bekeken en daarop contact genomen met het hoofdkantoor.Daar vertelden ze dat er inderdaad transacties-betalingen werden uitgevoerd in Roemenië ten bedrage van 2183,28€. Volgens de bankagent en hoofdkantoor kon dit bedrag niet meer worden teruggevorderd.Er werd ons ook niet aangeraden om een pv te laten opmaken bij de politie. Kortom, we stonden voor een voldongen feit en hadden niet het gevoel dat er getracht werd om dit geld op één of de andere manier te recupereren. Wij hebben nu zelf het initiatief genomen om naar de politie te stappen om PV en klachtneerlegging te laten opmaken. En ook een betwisting op te starten bij BNP PARIBAS FORTIS. Tot op heden hebben wij geen enkele reactie gekregen van BNP PARIBAS FORTIS.Wij voelen ons bedrogen door de verplichte gratis functie VISA DEBIT die via nieuwe bankkaarten ons werd opgedrongen. Ik deed altijd mijn online betalingen via MAESTRO/PAYCONIQ en in een ver verleden met VISA. Wat ook opmerkelijk is, is dat men wel verzekerd is bij phishing/oplichting met een traditionele VISA kaart en niet via de VISA DEBIT kaart.Wij laten het hier niet bij en zullen er alles aan doen om onze zuurverdiende centen terug te kunnen vorderen.Mvg,