Op woensdag 24/10/2018heb ik 2 Tickets voor Pink gekocht via Online TicketserviesTer warde van 179€ per ticket is dus 358€ Voor beiden. Die ik dan ook direct via Mastercard heb betaald.Factuur nummer : 9465order nummer : 813665Enkel ogenblikken later kreeg ik een mail met de downloadlink om de E tickets te kunnen af printenEnkel de E tickets stonden niet op mijn naam als ook de prijs die ik betaald hebt klopt niet. Deze staan op naan van Jochem VanMiltenburgKl nummer 6425038Als ook is de prijs voor deze kaarten Kaartprijs 89€ + servicekosten 10.68€Is volgens mij 99.68€ x 2 = 199.36 €Wat een verschil is van 158.64€Daarna heb ik direct een klachten mail gestuurd met de vraag hoe dit komt of dat het misschien komt door een mis verstand. Dit was hun reactie op mijn mail. Beste Deborah Nuttin,Bedankt voor je e-mail en voor je bestelling bij Onlineticketshop.Ik begrijp je vraag over de naam en de prijs op je tickets en ik geef je hier graag meer uitleg over.Voor het evenement waarvoor jij tickets hebt besteld, zijn wij op de hoogte van alle voorwaarden. Het is niet nodig om de tickets te personaliseren. De naam op de tickets is niet relevant voor de geldigheid, enkel de barcode is relevant. Jij kunt je ticket dus ook last-minute verkopen wanneer je niet meer aanwezig kunt zijn bij het event.Voor het bepalen van de prijsstelling kijkt onze afdeling verkoop naar de populariteit van tickets en naar het beschikbare aantal tickets. De prijs wordt dus bepaald door vraag en aanbod. Transparantie staat bij ons hoog in het vaandel en daarom staat de oorspronkelijke prijs onder onze prijs vermeld op onze website. Jij kunt zo zelf een goede afweging maken of het ticket voor jou het gevraagde bedrag waard is.In onze Algemene Voorwaarden - waarmee je hebt ingestemd voordat je je bestelling hebt betaald en afgerond - wordt het prijsverschil nogmaals toegelicht: http://www.onlineticketshop.nl/klantenservice/algemene-voorwaardenMeer vragen? Stuur ons dan een bericht of neem telefonisch contact op met één van onze service medewerkers via +31 50 2011520 (ma t/m za 15:00 - 21:00).Ik wens je veel plezier bij het evenement!Hier bij voelde ik geen voeldoening nog een veilig gevoel dat dit werkelijk om mijn tickets gingen in tegen deel. ik had nog meer het gevoel dat ik werd opgelicht. Dus stuurde ik een mail naar klacht nl Want volgen hun website kon ik daar geholpen worden. Jammer vandaag werd al terug gemaild dat ze me niet konen wilden helpen. De gevolgen van mij probleem is. Dat ik niet 100% zeker weet of dit werkelijk om mijn E tickets gaan. Straks sta ik daar in Amsterdam en mis ik het concert van mijn leven als ook ben ik mijn geld kwijt. Trouwens volgens mijn E tickets staat er nu op Ticketmaster en de barcode is *B-ADZ3DUP*