Terug

OPLICHTING REKLAME FACEBOOK

Closed Openbaar

PERSONIFY MADE

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

H. B.

Naar: PERSONIFY MADE

24/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 24 oktober 2024 kocht ik een kerstboom bij personify. Hier kreeg ik reclame van via facebook. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering zou plaatsvinden. De goederen werden echter nooit geleverd. Ik kreeg een mail met een trackingscode maar geen van de links (trackingcode of site) werken. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 89,95 euro wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Verzendmelding

Bemiddeling door Testaankoop 04 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform