Op 6/5/2022 had ik contact opgenomen met de ontstoppingsdienst via de website https://ontstoppingsdienst-peeters.be/. Hier had ik hun contact formulier ingevuld en een uur later werd ik teruggebeld. Ze konden de volgende dinsdag reeds langskomen in de morgen. Afspraak gemaakt, dinsdag morgen was er niemand te zien. Heb ik contact opgenomen via het nummer op hun website, bleek er iets fout gelopen te zijn. Ze zouden die dag om 11.30u bij ons komen. Om 11.30u was de loodgieter aangekomen, hij sprak enkel frans, heb het probleem uitgelegd en hij ging meteen kijken in de kelder en zei dat een stuk afvoerbuis verstopt was, deze moest vervangen. Hierop moest hij naar het magazijn om onderdelen te halen, want hij had niets bij. 20min later kwam hij terug met een afvoerbuis, bleek dit de verkeerde maat te zijn. Hij is daarop opnieuw naar het magazijn vertrokken en kwam 15min later terug met de juiste afvoerbuis. Eenmaal deze geplaatst was, was de verstopping opgelost. Echter toen hij na 2u werken klaar was, vroeg hij mij om via google een werkbon template te zoeken en af te drukken, wat ik erg vreemd vond. Toen hij de template begon in te vullen, noteerde hij een prijs van 1670,- excl. btw, dit moest ik cash betalen. Toen ik dit weigerde, omdat dit geen realistische prijs was, werd de man boos en stelde hij voor om dan 1000,- te betalen. Ook hier ging ik niet mee akkoord. Daarop begon hij rond te bellen om te melden dat ik niet wou betalen. Ik heb daarna nog iemand van een onthaal aan de lijn gehad, die me ook vertelde dat deze prijs niet realistisch was en dat er een oplossing gezocht moest worden. Ik had voorgesteld om fotos door te sturen van het stuk buis dat vervangen is geweest. Ze zouden me een mail sturen zodat ik hun dit kon doorsturen, maar ik had nooit een mail gekregen. Uiteindelijk is de loodgieter ook boos weggereden en had hij de desbetreffende werkbon kapot gescheurd, ik heb dan ook nooit een correcte werkbon ontvangen noch afgetekend. Vandaag 16/06/2022 kreeg ik ineens telefoon dat ze me een factuur hadden toegestuurd voor een bedrag van 1060,- incl. btw, welke ik nooit heb ontvangen. Hierop heb ik wederom telefonisch gemeld dat dit bedrag niet kan kloppen en dat de werkzaamheden vermeld op de factuur nooit zijn uitgevoerd. Zo staat op de factuur dat er een ontstopping met hogedruk is uitgevoerd voor de prijs van 250,-, maar dit hebben ze nooit gedaan. Ook voor het materiaal, wat een PVC afvoerbuis van 2M is en een koppelstuk, hebben ze 250,- gerekend. Voor de diagnose rekenen ze dan ook nog eens 90,- wat overdreven is voor een diagnose van 5min. Ik heb ondertussen ook de factuur per mail ontvangen en heb hier reeds op gereageerd dat de vermelde prestaties op factuur niet kloppen. Ik heb hun ook voorgesteld volgens de effectief uitgevoerde werken te betalen. Dit komt neer op: - 2u werk (210,-)- reiskosten (50,-)- Materiaal (30,-)Dit dus voor een totaal van 290,-, wat naar mijn mening een eerlijke en terechte prijs is voor het vervangen van een PVC afvoerbuis van 2m, wat 2u tijd in beslag heeft genomen. Er moet ook bij vermeld worden dat op hun website ontstoppingsdienst-peeters.be nergens een adres, noch BTW nummer vermeld staat. De domein naam is ook anoniem geregistreerd. En nu krijg ik dan ineens een factuur van Elly-Services, wat dan blijkbaar weer een onderdeel is van Kezco Groep. Nergens had ik van deze naam gehoord noch wist ik dat Onstoppingsdienst Peeters hier onderdeel van was. Ook heb ik nooit op voorhand een prijsofferte ontvangen of heeft de persoon me op voorhand op de hoogte gebracht van de veel te hoge prijzen.