BesteUit ons onderzoek blijkt dat de betaalterminal de chip van de kaart heeft gelezen en dat de transacties werden uitgevoerd met de kaart. De chip kan nooit worden gekopieerd. De transacties konden dus uitsluitend door de betaalterminal zijn goedgekeurd nadat de kaart werd aangeboden en de pincode correct werd ingevoerd. Om die redenen kunnen wij voor dit soort transacties geen fraudedossier opstarten.Indien de heer Merckx niet akkoord kan gaan, raden wij hem aan rechtstreeks contact op te nemen met de klachtendienst van zijn financiele instelling. Met vriendelijke groeten,Hilde LossieFraud and Dispute OfficerIssuing Dispute and FraudTel.:+32 (0)2 205.85.85Chaussée de Haecht 1442 Haachtsesteenweg1130 BrusselsBelgiums:mijnkaart.bes:macarte.beHoe contact met ons opnemen?Via e-mail: door een antwoord te sturen op dit e-mailbericht via de 'reply' functie. Het is belangrijk dat u op deze manier contact met ons opneemt voor een vlotte opvolging van uw dossier (niet onder vorm van het opstellen en versturen van een nieuwe e-mail.)Via telefoon: +32 (0)2 205 85 85. (na uw taalkeuze, kies optie 2, en voer snelcode 1200 in om rechtstreeks doorgeschakeld te worden met een medewerker.)* Vermeld altijd de referentie die bovenaan deze e-mail staat.