Beste, Op 02/10/21 begaf ik mij naar de Switch store voor de aankoop van een Apple macbook. Bij de aankoop werd een CashBack actie voorgesteld. Om gebruik te maken van de Cashback moest ik bepaalde gegevens doorgeven. (Adres, tel nr, e-mail,...). Zonder het zelf te beseffen had ik een engagement voor de diensten van HUBSIDE & CYRANA aangegaan, waar daags nadien een lijvig document van gestuurd werd met in kleine lettertjes de domiciliëringen per pack en dat de keuze voor welke packs binnen 30 dagen diende doorgegeven te worden. Daags nadien thuis heb ik de aankoop geannuleerd. Voor de abonnementen heb ik lang dienen te telefoneren en aan de lijn gehangen, waarbij ze mij telkens trachtte te overtuigen hoe geweldig die packs waren en welke voordelen ik allemaal wel niet miste indien ik toch zou willen opzeggen. Indien gewenst kan ik meerdere details telefonisch bezorgen en nadien op mail zetten. Ik ben gelukkig handig en slim genoeg geweest om de correcte mails en telefoon nrs te vinden en dit af te kunnen handelen. Heel wat andere mensen zijn lees ik ondertussen ook gedupeerd. Ook mijn dochter verliep hetzelfde bij aankoop van een paar oortjes. Switch is een schande voor het Apple imago.