Terug

Oplichting contract cyrana /switch

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. L.

Naar: Switch

18/02/2022

In de maand december zijn wij naar switch in Wijnegem binnengegaan om een glasbescheming te zetten op mijn iPhone .Direct aan de kassa werd mij een cashback van 20,00 euro aangeboden, hiervoor moest ik veel gegevens invullen en bepaalde dingen ondertekenen. Opeens haalde de verkoper een blad boven met verschillende packs op. Hij zei om het welcome+ pack te nemen want dit was zogezegd gratis. De verkoper drong er redelijk intensief op aan dat ik een aantal dagen later zeker naar Cyrana moest bellen. Op dezelfde maand heb ik contact opgenomen met cyrana om het te wijzigen naar PACK WELCOME + : voor een bedrag van 0,00 € per maand. Toen ik dit deed vertelde Cyrana mij dat ik op het duurste Exception+ pack zat. Aan de telefoon kon ik mij hier vlug voor uitschrijven zo te zien moet bij een aanpassing van een pack ook een verplichte bevestigingsmail van Cyrana aankomen dat aantoont dat de verandering is gelukt. Nu met het nieuws dat is uitgekomen, dat Switch mensen aan het afzetten is, las ik het mij toegestuurde contract toch eens even door. Hier zag ik dat ik voor 6 maanden minstens voor dit duurste pakket moet betalen. Buiten dit hebben ze ook zonder mijn medeweten mij aangesloten op een foto print service ter waarde van 300 euro per jaar wat nergens aangegeven was en mij nooit verteld is , wat ik zelf niet geaccepteerd heb. Ondertussen nog altijd geen cash back bedrag gezien

Berichten (1)

Switch

Naar: F. L.

18/02/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -We hebben je aanvraag goed ontvangen en zullen je zo snel snel antwoorden.Helaas kan dit door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk.Toch wat ongeduldig? Bezoek ons uitstekende Help Center! Misschien vind je daar wel het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,SwitchBedanktUw ticket werd aangemaakt met referentienummer 923602.Indien u nog extra informatie wenst toe te voegen kan dit door te antwoorden op deze e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[09ED75-X360]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform