Terug

Oplichterij

Closed Openbaar

Jurkjesboetiek

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Jurkjesboetiek

27/08/2024

Twee jurkjes besteld via www.jurkjesboetiek.nl (reclame via Instagram) op 01/07/2024. Op 04/07/2024 stuurde ik reeds een mail voor annulering omdat ik nog geen bevestiging van verzending ontvang en dit pakket wel dringend nodig had. Gezien dit volgens de website vanuit Amsterdam zou komen, dacht ik dit wel snel te ontvangen, maar niet dus. Precies of ik voelde al zo vroeg dat er een luchtje aan zat... Op 08/07/2024 kreeg ik een e-mail terug (waarin ze mij ook aanspreken met een andere onbekende naam) dat het pakket reeds in handen was van het postbedrijf dus dat dit niet meer geannuleerd kon worden. Dag nadien gemailt dat dit wel lang moet duren die verzending van Nederland naar Belgïe dan en met de vraag hoe hun retouren werken. Geen antwoord meer gekregen. Dan op 25/07/2024 nog steeds niets ontvangen, zelfs geen track & trace of dergelijke dus opnieuw verschillende e-mails verzonden. Op 26/07/2024 (toevallig de dag na mijn klacht naar hen) laten ze me weten dat er 'helaas vertraging opgelopen is met mijn bestelling door de leveranciers' ... Pakket ontvangen op 05/08/2024. Heel erg vies en in kwaliteitloze verpakkingen, de jurkjes zelf zijn een en al polyester en geen zijde zoals vermeldt op de webshop (96%). Verzendadres was uit China, ook in de kledij staat Made in China. Indien retour, moet ik dit op eigen kosten naar China sturen? Wat me overdreven veel geld zou kosten, dus niemand doet dit. Ondertussen al 23 reviews zien passeren sinds augustus van andere mensen die hier ook online bestelden en exact hetzelfde tegenkomen als mij. Direct na ontvangst een klacht gestuurd naar hen, lang duren eer je antwoord krijgt en gewoon verwijzing naar hun retourbeleid telkens. Retourformulier kreeg ik dan uiteindelijk na meermaals vragen op 21/08/2024. Toen zag ik verzending naar China op eigen kosten... Meermaals aan hen ook gezegd dat dit wellicht een scam is, dat ze oplichters zijn. Maar uiteraard geen enkele reactie daarop. Krijg ook mijn geld niet terug als ik dit niet zelf naar China retourneer. Terwijl ik weet dat ik sws dit geld niet meer terug zou zien via hen. Hoe dan ook wil ik alles terugbetaald. Dit is duidelijke oplichterij! Deze webshop moet per direct worden uitgeschakeld met gevolgen van dien!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform