Terug

Oplichterij

Closed Openbaar

Blaffetuurken

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Blaffetuurken

28/03/2017

Op de Groupon bon die het restaurant aanbiedt staat een zogezegd waarde van 102€ maar wij kregen zelfs niet het menu aangeboden dat 40€ per pers waard is. (een klein beetje purée met wat garnalen, een sorbet of soep, uitgedroogde schartongfilets en een klein schijfje gebak met een paar stukjes fruit). Hetzelfde menu wordt nu aangeboden aan 39€ voor 2 personen (behalve zonder tussengerecht = een soep of sorbet). De uitbater gebruikt Groupon louter om klanten te lokken en personeel uit te sparen gezien iedereen hetzelfde eet. Dit is pure oplichterij.Ook wou ik met 4 mensen gaan eten en er was zogezegd geen plaats maar er waren nog tal van tafels vrij. Dus zijn we twee keer geweest.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform